לרגל השקת הקולקציה החדשה בישראל תצא החברה במסע פרסום וקידום מכירות נרחב שנערך באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס תחת הקונספט I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER, הכולל שילוט חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות הכתובה, סרטי פרסומת בקולנוע ובאינטרנט וכן שילוט במקומות בילוי של קהל היעד- הצעירים. סה"כ היקף ההשקעה במסע הפרסום נאמד ב-2.5 מיליון ש"ח.
כוכבי הקמפיין הם דניאלה פרייטאס, הדוגמנית הברזילאית, חתלתולה סקסית ועוצרת נשימה, פרזנטורית TNT עונה חמישית, מלווה בשלושה בנים:"בן זוגה", הדוגמן הישראלי הבינלאומי מתן ברנר, ושני חברים נוספים- ארתור ודן קרן. החבורה הצעירה והסקסית מתעדת את חוויות הקיץ שלה באלבום תמונות אישי ,הכולל תמונות ממקומות מגוונים כגון:ים, יער, שוק הפשפשים ונמל בצרוף מזכרות, כרטיסים וטקסטים אישיים, המהווים את קטלוג החברה.
מיכה הוניגמן, מבעלי חברת רשת TNT מוסר כי: "הקמפיין שואב את השראתו מעולם ההרפתקנות של הצעירים, ומשדר חוויה של חופש ,טיולים בעולם והנאה."
עוד מסר הוניגמן כי: "קונספט הקמפיין מתאים לרוח קהל היעד ,שהוא הצעירים. הקמפיין ,כמו הקולקציה, משדר רעננות, אופנתיות ועדכניות. הצבעוניות הנועזת העונה מגבירה תחושת עליזות".
קרדיטים: צילום- יניב אדרי, מנהלת קריאטיב-מירב קורן, ארט דיירקטורית –שירי מן, קופיריטרית-עינב שקד, מנהלת לקוחות-נעה גוברמן, תקציבאית- שימרית סקורניק.
רשת "TNT", בבעלות מיכה ויעקב הוניגמן, מונה 56 סניפים ברחבי הארץ.