|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

שירלי בוגנים ופמינה בקמפיין פרסום חדש

- הודעה מטעם פמינה
04/04/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יפה אפרתי, יח"צ  |  
[צילום: יח"צ]

חברת פמינה, המתמחה בהלבשה תחתונה, עלתה בקמפיין פרסום חדש בהשקעה של כחצי מיליון דולר לקולקציית ההלבשה התחתונה לאביב-קיץ 2007.

את הקמפיין, באמצעות פרסום גולן נהרדע, מובילה דוגמנית העל שירלי בוגנים, שתציג את דגמי ההלבשה התחתונה החמים ביותר לאביב-קיץ 2007 על גבי שילוט חוצות, עיתונות ארצית ומגזינית, קטלוג ושילוט בנקודות המכירה.

דרור בלומנשטוק, סמנכ"ל חברת פמינה: "שירלי בוגנים הינה הפרזנטורית האולטימטיבית לקמפיין החדש שלנו ולקולקציה החדשה המציעה הלבשה תחתונה איכותית ומגוונת הכוללת כ-50 דגמים שונים במחירים אטרקטיביים הנעים בין 129-179 ₪. "פמינה" פונה לנשים ישראליות בכל גיל ואנו מאמינים ששירלי מייצגת את היופי הישראלי האותנטי ומהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי".

בשנה האחרונה השתתפה שירלי בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" והובילה קמפיינים בינלאומיים למותגים נחשקים ביניהם ל-Bobby Brown Cosmetics, מותג האופנה Macy's, קמפיין טלוויזיה למותג הקוסמטיקה Clairol מותג האיפור הצרפתי Yves Rocher והקמפיין העולמי של Natural Sea Beauty, חטיבת מוצרי ים המלח של לוריאל.

לאחרונה נכנסה "פמינה" לתחום המידות הגדולות בחזיות, בהשקעה של 2 מיליון ₪. מהלך הכניסה לתחום כולל תהליך פיתוח מורכב של גזרות, שיטת תפירה ייחודית ושיווק לכ-500 נקודות מכירה ברחבי הארץ. עם כניסתה לתחום המידות הגדולות צופה "פמינה" עליה של כ-20% במכירות.

קולקציית אביב-קיץ של חברת פמינה, מאופיינת בשלושה קווים מרכזיים:

הקו הנשי/רומנטי - פריטים במראה עדין, נשי ורומנטי בצבעוניות של ורוד, תכלת, שמנת, אדום ושחור ומלווה ברקמות, תחרות, סאטנים, שיפון ולורקס עם שילובי ניטים ואבני חן.

הקו הנקי/צעיר - מאופיין בקווי עיצוב נקיים, ללא תיפורים חיצוניים או רקמות, בצבעוניות מרעננת של ירוק, ורוד בייבי, לבן, כחול ועוד. עשויי בדי מיקרופייבר עם תפרים ייחודיים.

קו הערב הדרמטי - בקו הערב הדרמטי ניתן למצוא חזיות בעלות כתפיות נשלפות וכתפיות "מתוכשטות" המבצבצות מחוץ לבגד ומשמשות כתכשיט, חזיות במראה גברי - פסי סיכה לבנים על-רקע שחור דומיננטי, פריטי לנג'רי מנומרים בעלי אמרת תחרה וחזיות בצבע מטאלי (כסף, ברונזה ועוד) מאופיין בצבעוניות של כחול שחור ומטאלי.

כמו כן, ניתן למצוא בקולקציה חזיות "מדוגמות למחצה" - חזיות בעלות תחרה או רקמה מצידי ה-CUP ולא על ה-CUP עצמו בכדי למנוע בליטות של התחרה על גבי החולצה.

בנוסף, מציעה החברה קולקציית חזיות במידות גדולות (עד 100E), תוך הובלת אסטרטגיית מחיר שעיקרה VALEU FOR MONEY - עד 179 ₪ בלבד לחזייה. תהליך ייצור החזיות כולל שיטת תפירה וגזרות ייחודיות.

אודות חברת פמינה:

חברת "פמינה" נוסדה בשנת 1960 על-ידי צבי בלומנשטוק. בראשית דרכה הייתה "פמינה" עסק שהתמחה בעיקר בייצור ובשיווק חגורות בטן לנשים, על בסיס פטנט בלעדי. עם כניסתו של הדור השני לניהול העסק, מיכאל בלומנשטוק ושושנה גור, הועתק מרכז הפעילות לתחום החזיות. כיום משווקת "פמינה" לכ-500 נקודות מכירה ברחבי הארץ ומייצרת בשוק המקומי ומעבר לים.

תאריך:  04/04/2007   |   עודכן:  04/04/2007
יפה אפרתי, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת "פרינס", המתמחה בייבוא ושיווק משקפי שמש ושעונים בישראל יוצאת בקמפיין קיץ 2007 בהשקעה של 400,000$, שאותו יובילו הדוגמנים גליה אברמוב והדוגמן הברזילאי סיביל.
רשת אופנת הונימן קידס, יוצאת בקמפיין רחב היקף, להשקת קולקציית אביב-קיץ 2007, בהיקף של כמיליון ש"ח.
04/04/2007  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
האביב בפתח ומעטים האנשים המאמצים כלבים ובית המחסה שלנו מלא עד אפס מקום. המון כלבים וחתולים מקסימים מחכים בבית המחסה של "תנו לחיות לחיות" כולם יפים, לא כולם גורים - אבל לכולם מגיע בית חם!! אנא עזרו לנו למצוא להם בתים מאמצים לפני בוא החורף הקר והגשום. כל כלב או חתול שיאומצו מפנה מקום לחתול או כלב אחר וכך הלאה.
רכבת ישראל בחרה בפתרונות הנגישות של חברת "ליגו שיווק ופיתוח עסקים בע"מ", המייבאת ומשווקת בלעדית בארץ את פיתרון הנגישות עטור פרסים Roll A Ramp.
02/04/2007  |  יחסי ציבור  |   הודעות כלליות
פורטל חדש, המיועד לתושבי נהריה והסביבה, הושק בימים האחרונים, תחת השם NHR. הצורך בפורטל נולד במלחמת לבנון השנייה, במהלכה התגלה צורך מיוחד לתושבי האזור באתר, שירכז עבורם את כל החדשות והאירועים. כתובת האתר הינה www.nhr.co.il.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il