בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
טחינה ישראלית! מי אמר שאין דבר כזה?
|
- הודעה מטעם אחוה 1929
יצרנית הטחינה והחלווה הוותיקה, "אחוה-אחדות" עוברת תהליך מיתוג מחדש הכולל את שינוי שמה על גבי כל אריזות המוצרים ל-"אחוה 1929" וברענון האריזות, תוך הדגשת הישראליות של המוצרים והוותק של החברה, שהחלה בייצור טחינה וחלוה כבר בשנת 1929 בתל אביב! את מהלך ההתחדשות החלה החברה באריזות הטחינה עם הסלוגן החדש "הבריאות כבר בפנים" - סיסמא שתוביל את המיתוג מחדש ברוח הטרנד הבריאותי. המסרים השיווקיים שנבחרו ידגישו את היתרונות הבריאותיים של מוצרי אחוה ואת תהליך הייצור הייחודי שתורם לכך. בהמשך מתכננת החברה גם לצאת בקמפיין שיווקי. יעקב מלאך, מנכ"ל "אחוה 1929": "כחברה ישראלית שורשית שמוצריה מלווים את הצרכנים עוד מלפני קום המדינה, התחלנו בתהליך של מיתוג שבמסגרתו שינתה החברה את שמה מאחוה אחדות לאחווה 1929 במהלך שנועד להדגיש את עומק הפעילות והותק של החברה כיצרנית טחינה מובילה בישראל. מאחר ואחוה 1929 משתמשת בתהליך ייצור הטחינה בשומשום טבעי ומובחר, ואינה מוסיפה לתהליך הייצור מלח וחומרי הלבנה הוחלט בחברה להוסיף לתוויות הטחינה החדשות תצלומים של גרגירי השומשום הזהוב. במקביל למיתוג החדש נפעל להמשיך להוביל את שוק החלווה והטחינה ולספק מוצרי איכות לצרכן הישראלי ולשווקים הבינלאומיים, בהתאם למסורת שמלווה אותנו למעלה מ-70 שנה".
|
תאריך:
|
29/05/2007
|
|
|
עודכן:
|
29/05/2007
|
|
לניאדו גנאור, יח"צ
|
|
ברשת הערים הבריאות בישראל "משלבים כוחות לקידום בריאות לכל". עמותת רופאים לזכויות אדם, המובילה תהליכי העצמת נשים למען בריאותן, פועלת לצמצום זמני המתנה לרפואת מומחים בנגב באמצעות, שילוב כוחות ויוזמה של נשים מקומיות לסגירת פערים בבריאות והשגת חיים בריאים יותר.
|
|
|
התערוכה המקצועית לכושר, ספורט, ואורח חיים בריא בארגון קבוצת שטיר תיערך בגני התערוכה בת"א בין התאריכים 30-31 למאי. בתערוכה שנערכת זו השנה השנייה משתתפות החברות המובילות בתחום ציוד הספורט והכושר על כל מרכיביו, ובין המבקרים הרבים שצפויים להגיע יהיה גם שר התרבות ראלב מג'דלה שיפתח את כנס הספורט הבינלאומי.
|
|
|
רדיו ללא הפסקה 103 FM יוצא בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום SMG (שטרית מדיה גרופ). היקף הקמפיין - מיליון ₪. הסיסמא שתוביל את הקמפיין היא רדיו בגובה העיניים.
|
|
|
חברת "תמי 4" שהינה יצרנית ברים למים הגדולה בישראל, חתמה בימים אלה הסכם חסות מים למשחקי הפיינל- פור של ליגת העל בכדורסל. במסגרת ההסכם תספק החב' ל-4 המשחקים כ-8,000 בקבוקי מים.
|
|
|
רשת מסעדות 'ספגטים' ממשיכה להתרחב ומודיעה היום על פתיחה של 6 מסעדות חדשות שייפתחו בהדרגה עד סוף שנת 2007, בהשקעה כוללת של כ – 2.5 מיליון דולר. המסעדה הראשונה בסדרה נפתחה בחודש שעבר בהרצליה פיתוח ובחודשים הקרובים ייפתחו 5 מסעדות נוספות באזורים אסטרטגיים ובמקומות בילוי מרכזיים בערים: ראשון לציון מערב (בית UMI), פתח תקוה (קרית מטלון), נהריה, כפר סבא וקרית אונו. עם פתיחת המסעדות החדשות תמנה רשת 'ספגטים' 21 סניפים בפריסה ארצית.
|
|
|
|
|
|
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20 על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
|
|
|
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
|
|
|
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
|
|
|
יגאל יששכרוב
מרק אברג'ל, גמלאי של צה"ל, רב נגד בצנחנים וחבר ממשפחתו הקימו בחודש שעבר אנדרטה לזכרו של אלירן הי"ד
|
|
|
אמיר אביבי
המתקפה האירנית כשלה לחלוטין והעניקה למדינת ישראל הזדמנויות להבין את כוחה מול אירן, ליצור בריתות חשובות, לרתום את דעת הקהל העולמית, ולקבל חופש פעולה בעזה ובלבנון עם זאת, המתקפה גם...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|