חברת הביטוח 9.000.000 מעלה קמפיין חדש תחת הסיסמא: הכי טוב, הכי פשוט. הקמפיין שם דגש על הזמינות ללקוחות במשך 24 שעות ביממה הבאה לידי ביטוי גם באמצעות מוקד שירות העומד 24 שעות ביממה לרשות הלקוחות הקיימים כמו גם לקוחות חדשים.
סרטון הפרסומת החדש, צולם באי קו-סומוי בתאילנד ומציג מצב בו גבר מגלה לתדהמתו שתקרת החניון נפלה על רכבו ומחצה אותו. הגבר ההמום, מתקשר מיד לסוכן הביטוח ואומר, "חיים, אל תשאל מה קרה".
הסרטון עוסק בסוגיית זמינותו של סוכן הביטוח. בהמשך הסרט אנו מבינים שסוכן הביטוח נופש באי אקזוטי בתאילנד, ומנסה לשווא להרגיע את המבוטח חסר האונים, במשפט הכל כך לא מרגיע "תהיה רגוע אני איתך".
בסוף הסרט, דויד הכי טוב (משה איבגי), מנחם את המבוטח בשיפוד קראמבולה צונן. דבר המפרסם נסגר באמירה: הכי טוב, הכי פשוט להתקשר ל- 9.000.000 שם תיהנו משירות אמין, 24 שעות ביממה.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי". הקמפיין כולל טלוויזיה ורדיו ויימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ- 350,000$.
קרדיטים:
משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי; סמנכ"ל לקוחות: אמיר גיא; מנהל לקוחות: דני ברנדה; סופרוויזרית: לושי ברנד; תקציבאית: עינת הרצברג; פלנרית: תמר רשף; מנהל קריאיטיב: רונן פונארוב; קופי: אהרלה קידרון; ארט: ערן ניר; מנהלת מחלקת הפקה: רינת קינן; מפיק משרד: אסף רונן; חברת הפקה: אוג; במאי: ליאור הר לב; יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.
רקע 9,000,000
9,000,000 מוחזקות על-ידי צור שמיר אחזקות בע"מ (כ- 66%). מניות החברה האם רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל-אביב.
9,000,000 פועלת במספר תחומים מרכזיים:
- תחום ביטוח חיים - בתחום זה עוסקת החברה בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה וחסכון.
- במסגרת ענף ביטוח כללי פועלת החברה בשלושה תחומי פעילות: תחום ביטוח רכב חובה, תחום ביטוח רכב רכוש ותחום ביטוח דירות רכוש. לחברה קיימים מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי: ביטוח חבויות מעבידים וצד ג' וביטוחי בריאות.