|
יוסי לייבוביץ' [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
מפלגת הגמלאים בחרה בקבוצת התקשורת פורמדיה, כמי שתנהל את יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי של המפלגה. פורמדיה הינה בבעלות משותפת של יוסי ליבוביץ (50) מקרית ביאליק ודני ליבוביץ (37) מרחובות. יוסי ליבוביץ ישמש כאסטרטג של המפלגה ויתאם בין מערכות העבודה של שרי המפלגה, שר הבריאות יעקב בן יזרי, השר לענייני גמלאים, רפי איתן, חמשת חברי הכנסת של המפלגה: ח"כ יצחק זיו, סגן יו"ר הכנסת, ח"כ משה שרוני, יו"ר הסיעה ויו"ר ועדת העבודה והרווחה, ח"כ יצחק גלנטי, ח"כ שרה מרום-שלו וח"כ אלחנן גלזר.
כמו כן, תרכז פורמדיה את כל מערך ההסברה של המפלגה בסניפים ברחבי הארץ.
תקציב יחסי הציבור של המפלגה יעמוד על כ- 2.5 מיליון שקלים בשנה. לא כולל את קמפיין הבחירות.
השר רפי איתן, יו"ר מפלגת גיל, אמר בישיבת ועדת הכספים של המפלגה כי הוא בדק חמישה משרדים ליחסי ציבור ויעוץ אסטרטגי בטרם בחר בחברת פורמדיה.
השר רפי איתן הציג בפני האסטרטג יוסי ליבוביץ מטרה ברורה: להכין את מערך ההסברה של המפלגה, כך שבבחירות הבאות מפלגת גיל תגיע ל- 10 מנדטים בכנסת.
בין הלקוחות הנוספים של פורמדיה:
הרשות לפתוח הנגב, הרשות לפתוח הגליל, ארגון גמלאי חברת החשמל, איגוד ערים להגנת הסביבה- שומרי המפרץ, חברת אוטוסרב מקבוצת הפניקס, חברת פוג'י פילם, חברת נאטורפיל ועוד...