יעל תכנה "גיירה" את טלפון הצג "קליקס" ותסייע לו לשמש לסחר אלקטרוני.
יעל תכנה ומערכות סיימה את תהליך ההתאמה ללקוח הישראלי ("גיור") של טלפון הצג "קליקס", שישווק על-ידי נטויז'ן. פעילויות אלה הן חלק מהתמיכה הכוללת של יעל ב"קליקס", הכוללת שירותי ניתוח, יישומים, פיתוח ותחזוקתם.
"קליקס", מתוצרת חברת קליקס. קום הוא טלפון-צג שנועד לאפשר לצרכנים גישה נוחה לשירותי סחר אלקטרוני אינטראקטיביים, כגון דואר אלקטרוני, משלוח הודעות SMS לטלפונים סלולריים, לביצוע בנקאות וקניות מהבית, וכן להפעלת שירותי טלפון מתקדמים, מבלי להשתמש במחשב אישי.
בימים אלה מסייעת יעל תכנה לקליקס.קום, יצרנית "קליקס", לאפיין ולפתח יישומים שיאפשרו ביצוע הזמנות וקניות מהבית. קניות מהבית. כמו כן, מלווה יעל את הקמת מערך שירות הלקוחות לטלפון-צג ואת הקמת חוות השרתים של קליקס.קום. בשלב הבא תלווה יעל הקמה של פורטל עסקי, שיאפשר סחר אלקטרוני מהבית.
ההתאמה לעברית, אותה פיתחה ומימשה יעל, היא אחד האלמנטים המייחדים את "קליקס" ביחס למוצרים דומים. "יעל התאימה את המוצר ללקוח הישראלי בשני שלבים", מספר מנהל הפרוייקט, צבי פיש. "ראשית, התוכנה המקורית של המוצר נלמדה על-ידי המנהל הטכנולוגי של הפרוייקט, גיל מגור ועל ידי, במפעל בהולנד. בשלב השני, הוכנה תוכנית גיור כוללת למוצר. התוכנית מומשה בישראל על-ידי צוות בן חמישה אנשים, שהתאים את 'קליקס' לעבודה מלאה בעברית".
חברת יעל תכנה ומערכות הנה בית התוכנה הפרטי הגדול ביותר במדינת ישראל ומהגדולים והמובילים בארץ. החברה מתמחה באספקת פתרונות בתחומי מערכות לניהול קשרי לקוחות (CRM), מערכות סחר אלקטרוני (B2B), מערכות Web-to-Host, מערכות ERP ואינטגרציה בין בסיסי נתונים ואפליקציות (EAI), וכן מערכות ניהול מידע הנדסי ותיב"מ. בנוסף, בחברה קיימים ארבעה אגפי ביצוע המתמחים במתן פתרונות ייעודיים ללקוח בתחומי הרפואה, הפיננסים, התעשייה, הביטחון והציבור, ובאספקת מומחי יישום והטמעה (מנתחי מערכות, תוכניתנים וכו') לפי בקשת הלקוח.
קבוצת יעל מונה למעלה מ- 800 עובדים וכוללת שש חברות העוסקות באספקת פתרונות תכנה מתקדמים. כתובת החברה באינטרנט:
www.yaelsoft.com.