חברת בזק מגבירה את מודעות הציבור לעובדה כי תעריפיה הוזלו, והם נחשבים לזולים ביותר אי פעם באמצעות פעילות שטח מסיבית בהשקעה של כחצי מיליון שקלים.
במהלך השבועות הקרובים (ימי חמישי עד ראשון בכל שבוע) יתפרסו דיילות ודיילי בזק בתחנות רכבת מרכזיות ובמרכזי קניות ברחבי הארץ, וביניהם, סינמה סיטי בצומת גלילות, מרכז ארנה בהרצליה, מרכז הקניות בשפיים, בילו סנטר ברחובות ויחלקו מטבעות שוקולד עליהם מוטבע הערך של 5 אגורות, ממותגים בסלוגן '5 אגורות זה לא כסף קטן' יחד עם גלויות המסבירות את הרציונאל שמאחורי התעריפים החדשים.
בבזק צופים כי לפחות 300 אלף איש יחשפו במהלך השבועות הקרובים לעובדה הפשוטה שהיום זול יותר מתמיד להתקשר מבזק.
כזכור, בתחילת חודש יוני הוזילה בזק את תעריפיה, עד לרמתם הנמוכה ביותר אי פעם. ובסך הכל ירדו תעריפי בזק בשבע השנים האחרונות ב40%.
ואולם על פי סקרים שעורכת בזק - למרות הירידה העקבית והדרמטית בתעריפי בזק לאורך מספר שנים, רבים מצרכני התקשורת עדיין שוגים בתפישת המחיר שלהם את תעריפי בזק וסבורים כי התעריפים יקרים יותר ממה שהם באמת.
פעילות שטח המאפשרת מגע בלתי אמצעי עם צרכני התקשורת, הינו פן נוסף בקמפיין המקיף שבזק השיקה באחרונה, בכיכובו של מטבע 5 אגורות.
"הטמעת הנושא בקרב הציבור, היא מלאכה לא פשוטה ולוקחת זמן. עם זאת, אין ספק שהמסר מתחיל לחדור ואנשים - יותר מבעבר - מודעים לכך ששיחת בזק היא דרך התקשרות זולה מאד ושאם יזכרו עובדה זו כשהם מחייגים בטלפון - הם יחסכו לעצמם נתח משמעותי מהוצאות התקשורת המשפחתיות", אמר לקראת הפעילות הייחודית, רן גוראון, סמנכ"ל השיווק בבזק.