אמדוקס, הספקית המובילה של מערכות חוויית לקוח, מודיעה היום כי Guizhou טלקום (Guizhou Telecom), חברה-בת של צ'יינה טלקום, בחרה באמדוקס על-מנת שתסייע לה באינטגרציית הנתונים הארגוניים לשיפור ניהול המערכות ולהתייעל ובדרך זו לשרת טוב יותר את לקוחותיה. זוהי חברת-הבת הראשונה של צ'יינה טלקום שמטמיעה פרויקט אחסון תפעולי כלל ארגוני.
חברת Guizhou טלקום בנויה מתשע חברות בנות המספקות שירותי טלקומוניקציה משולבים, לרבות קול, דאטה, וידיאו ותקשורת מולטימדיה בין נפות וערים במחוז Guizhou שבסין. בעזרת אמדוקס החברה בונה ומטמיעה ארכיטקטורה ומערכת לאינטגרציית נתונים, אשר תשלב נתונים המגיעים ממערכות התמיכה העסקיות של חברות הבנות. האינטגרציה המשופרת ושיתוף הפעולה בין המערכות הרבות יאפשרו לGuizhou טלקום לשפר את ביצוע התהליכים התפעוליים ולהגדיל את הפונקציונאליות של המערכות.
"מערכות ניהול שונות, מודלי הנתונים שלהן והממשקים ביניהם משפיעים על מהירות התגובה שלנו לשוק ולשינויים העסקיים," אמר ז'נג צ'נגיו, סמנכ"ל בGuizhou טלקום. "ניהול נתונים ריכוזי ואינטגרציית תהליכים חיוניים לפישוט המערכות ולהפחתת עלויות המחשוב. בחרנו לעבוד עם אמדוקס בגלל מומחיותה הטכנית, ניסיונה וחדשנותה במערכות תמיכה עסקיות ותפעוליות - BSS ו-OSS. הארכיטקטורה החדשה ומערך האחסון הכלל ארגוני ישפרו את איכות ניהול הנתונים בין המערכות, מהלך חיוני למתן שירות מעולה ללקוחותינו."
ארכיטקטורת הנתונים הארגונית מספקת מרכז נתונים, המאחד את כל המידע על הלקוחות והמוצרים, לרבות נתוני מכירות, שיווק, בילינג, הזמנות, אבטחת שירות ומרכזי פניות. הוא גם מספק שירותי מידע למחסן נתונים כלל ארגוני למטרות דיווח וניהול תפעולי. המערכת החדשה לניהול מידע תיצור תמונה מאוחדת של הנתונים ותשפר את איכותם וניהול היישומים. בנוסף, היא צפויה לפשט את מורכבות ההטמעה. ניהול המערכות המשופר נועד להפחית את העלויות התפעוליות של החברה.
"ספקי שירותים המרחיבים את היצע השירותים ומגדילים את בסיס הלקוחות חייבים להבטיח שגם ניהול המערכות בארגוניהם יתפתח בהתאם," אמר מייקל מת'יוס, מנהל שיווק ראשי באמדוקס. "הבחירה באמדוקס לפיתוח ארכיטקטורת אינטגרציה לנתונים ומערכות תאפשר לGuizhou טלקום לשפר את ניפוק השירותים ולהשיק שירותים חדשים מהר יותר. לקוחות החברה ייהנו מחוויית לקוח משופרת ומבודלת".