בהמשך להקשה המוצלחת של סדרת השמפו ומרכך פינוק, מעלה יוניליוור ישראל, גל נוסף של הקמפיין של פינוק וסרטון המשך המתמקד במרככי השיער תחת הסיסמא "מרכך פינוק עם הריח המוכר והאהוב שנשאר אתכם הרבה אחרי החפיפה".
הקמפיין העולה באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, ימשיך את השפה התקשורתית החדשה של המותג הפונה לכלל המשפחה, ומתרכז בערכי המותג -ישראלי ובעל ריח מוכר ואהוב שנשאר לאורך.
בסרטון הפרסומת יככב איש העסקים היפני המוכר מקמפיין ההשקה, המגיע לבקר אצל משפחה ישראלית. בעודו משתמש בשמפו ומרכך פינוק, מחזיר אותו הריח הייחודי לחוויות ישראליות שורשיות, על אף שלמעשה לא עבר אותן בעצמו...
מותג פינוק השיק לפני כחצי שנה את סדרת מוצרי הטיפוח לשיער עם פורמולציות ואריזות חדשות ומעוצבות. במסגרת המהלך אף הושק לוגו חדש, רענן ומלא תנועה למותג הוותיק.
בעקבות ההשקה המוצלחת עלה נתח השוק של המותג ל-13% (כספי) מקטגורית מוצרי הטיפוח לשיער (נילסן, 5.07 מצטבר שנת 2007)
הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 וימשך כחודש ימים.