חברת David Shield, מבית כלל ביטוח, המעניקה שירותים רפואיים וביטוחי בריאות איכותיים לישראלים השוהים בחו"ל לתקופות קצרות וארוכות, עולה השבוע בקמפיין
Info advertising באמצעות שיאון Info בעיתונים הישראלים המתפרסמים בעברית בארה"ב.
הקמפיין פונה לישראלים השוהים תקופה ארוכה בחו"ל ומציג את יתרונות הפוליסה של David Shield, אשר מותאמת לצרכים הספציפיים של הישראלים. מסע הפרסום, באמצעות שיאון Info ובחתימת גד בירון, ימשך כחודשיים והיקפו כחצי מליון ש"ח, בעיתונים 'ידיעות אחרונות' ו'מעריב' הנמכרים היטב בארה"ב בכלל ובעיר ניו יורק בפרט.
לדברי אילן גת, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת David Shield, "ביטוח בריאות לישראלים השוהים בחו"ל, הינו מוצר מורכב מאד ובעל חשיבות קריטית למשתמש. לפיכך, יש חשיבות מיוחדת לספק לצרכנים מידע מפורט, אמין ומקיף בצורה מרתקת, אשר יאפשר להם להשוות את יתרונות המוצר שלנו על פני המתחרים. אין לי כל ספק ששיתוף הפעולה עם שיאון Info ימשך גם בשנה הקרובה".
לדברי חיליק שיאון, מנכ"ל שיאון Info, "זו הפעם הראשונה ששיאון Info התבקשה להעלות קמפיין בארה"ב, וכידוע ישראלים נשארים ישראלים והם צמאים למידע רלוונטי ומועיל הן בארץ והן בחו"ל. הפניה של חברת David Shield לישראלים השוהים בחו"ל באמצעות כלי ה- Info advertising מעידה על כוחו ועוצמתו הפרסומית והשווקית של גד בירון".
שיאון Info הינה חלק מקבוצת שיאון המתמחה בפעילות Info advertising ייחודית ובקמפיינים בחתימת גד בירון. בין המפרסמים הבולטים העושים שימוש שוטף בכלי ה-Info advertising של גד בירון ניתן למצוא את בזק, בנק לאומי, Yes, אורנג', חוצה ישראל, עלית, כללית שירותי בריאות, אלקטרה, לוריאל, לנקום, H&O, נוה גד, רשת מלונות דן, מי עדן ועוד.