|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

קוקה-קולה בקמפיין חדש לכפר המוזיקה

- הודעה מטעם קוקה-קולה
18/07/2007  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות


קוקה-קולה מעלה קמפיין חדש וייחודי לכפר המוזיקה 2007, שייערך בין ה-7 ל-14 באוגוסט בחוף ניצנים, בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון ₪.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "דחף אחד" כולל: פרסומות לטלוויזיה, מודעות בעיתונים, שילוט חוצות ואינטרנט. סרטון הפרסומת ממחיש את עוצמתו המרגשת של כפר המוזיקה קוקה-קולה ומשלב סיטואציות שצולמו בטכניקות ייחודיות ומפתיעות, תוך הדגשת ארבעה אלמנטים: אדמה, רוח, מים ואש, כאשר האלמנט החמישי הוא קוקה-קולה. בין המשתתפים בקמפיין הדוגמנית ניבית בש ובר וישנייה, אלופת ישראל בטרמפולינה.

כפר המוזיקה קוקה-קולה, צפוי לארח כמידי שנה כ-100,000 מבקרים. התוכן האומנותי יציע שילובים ייחודיים ומקוריים, תחת הקונספט של NON STOP MUSIC. בכפר יערכו מידיי ערב: מופע שקיעה (19:00), שני מופעים על הבמה המרכזית (21:00 וב-23:00) ובמת לילה (02:30).

לראשונה בישראל - כרטיס כניסה סלולרי - טכנולוגיה חדשנית לקבלת כרטיסים לכפר המוזיקה:
השנה באמצעות טכנולוגיה חדשנית ישלחו כרטיסי הכניסה לכפר המוזיקה ישירות לטלפון הסלולרי. כרטיס הכניסה הסלולרי הוא ברקוד אישי הנושא את שם הערב אליו הוזמנו הכרטיסים. הכרטיס הסלולרי יוצג בכניסה לכפר ויזוהה ע"י קורא אופטי מיוחד. הטכנולוגיה החדישה מאפשרת לכל נרשם להזמין באמצעות מסירת מספר הטלפון הסלולרי שלו באתר 2 כרטיסי כניסה לערב אחד בכפר, או 2 כרטיסים בודדים למופעי הכפר השונים. המערכת תנפיק ותשלח כרטיס סלולרי, שניתן למימוש בכניסה לכפר. המזמינים יגיעו לקופות עם המכשיר הסלולרי ויצטרכו להציג את הכרטיס. הכרטיס מותאם למספר הסלולר אליו נשלח בלבד, כך שהוא לא ניתן להעברה.

שיטת הכניסה לכפר המוזיקה קוקה-קולה מבוססת על איסוף דציבלים באמצעות קודים המצויים מתחת ללשוניות הפחיות ובתחתית הפקקים של בקבוקי קוקה- קולה, דיאט קוקה- קולה, דיאט קוקה- קולה לימון ודיאט קוקה -קולה נטול קפאין (1.5 ליטר,0.5 ליטר).מקישים את מספרי הקודים באתר המוזיקה של קוקה- קולה, כל קוד שווה דציבל. 15 דציבלים מאפשרים הזמנת כרטיס כניסה.

לראשונה - רשת אינטרנטית חברתית סביב עולם המוזיקה

במסגרת כפר המוזיקה תשיק קוקה-קולה רשת חברתית ראשונה מסוגה באינטרנט שתעניק מגוון תכנים לבני הנוער הקשורים לעולם המוזיקה ותפעל במטרה ליצור מעורבות של בני הנוער בתכנים ובפעילויות הקשורות לכפר המוזיקה. הרשת תכלול בלוגים אישיים של האומנים, בלוגים של בני הנוער ובלוג מיוחד שיתקשר את מאחורי הקלעים של כפר המוזיקה ועוד. הרשת תנוהל על-ידי איגי וקסמן

עוד במסגרת הרשת החברתית של כפר המוזיקה: כל גולש ברשת הכפר ייהנה מעמודים אישיים , אותם הוא יוכל לעצב. העמוד האישי יכלול פרטים אישיים אודותיו וכן הצגת תכני מוזיקה עצמאיים ואפשרויות להעלות פודאקסטים, כתיבת בלוג, העלאת קליפים ווידאובלוגים ותמונות.

קהילות

אתר כפר המוזיקה יפעיל קהילות בנושאים רלוונטיים לעולם המוזיקה שינוהלו על-ידי הגולשים בנושאים על-פי בחירתם. לדוגמא: קהילת ה-HipHop,קהילת רוק,קהילת הגיטריסטים וקהילת מסיבות החוף.

הדרכות

אתר כפר המוזיקה יציע לגולשים שלל של סרטוני הדרכה בנושאים הקשורים למוזיקה, לדוגמא: אקורדים לשירים,תהליך הפקת דיסק, עולם הדי.ג'יי: ביטבוקסינג וסקארצינג, הדרכות סאונד ,עיצוב במה וכן הפקת מסיבות.

ספסלים מיוחדים למפגשים מהכפר

באתר האינטרנט תוצג מפת כפר המוזיקה. הגולשים יוכלו להיכנס למפה ולבחור מקום מפגש עם חבריהם מהרשת החברתית. בכפר המוזיקה של קוקה-קולה יוצבו ספסלים ממוספרים מיוחדים לבאי הכפר, שישמשו למפגשים בין בני הנוער שיתארחו בכפר.

בלוג מאחורי הקלעים של כפר המוזיקה

את הפעילות לקראת ובמהלך כפר המוזיקה ילווה בלוג שיהיה מבוסס על שילוב בין טקסטים ,וידאו ותמונות. הבלוג יופיע באתר כפר המוזיקה ויעקוב מזווית מבט אישית סביב כל השלבים של הקמת הכפר ומאחורי הקלעים שלו. כמו כן, יכלול הבלוג סרטונים שיכללו ראיונות עם האומנים, ישיבות צוות בקוקה-קולה וכו'.

מטרת הבלוג: יצירת שפה אישית יותר עם גולשים, חשיפת כפר המוזיקה ויצירת באז סביב הלהקות והמופעים, פתיחת פתח ראשון לגולשים להגיב וליצור שיחה עם קוקה-קולה, להעניק למותג פנים אישיות יותר.

אטרקציות נוספות

בצידי הבמה המרכזית של כפר המוזיקה יוקמו מסכי ענק אליהם ישלחו הודעות SMS עם מסרים אישיים כדוגמת ד"שים, קריאות עידוד וכו' של אורחי הכפר. ההודעות יוקרנו על המסכים.
כמו כן, יכלול השנה הכפר מתחם מיוחד בו ניתן יהיה לפתוח את ה"BLUETOOTH" במכשיר הסלולרי ולקבל תכנים שונים למכשיר כגון :שומרי מסך,טפטים, רינגטונים, וכדומה.
כל באי הכפר יקבלו יקבלו מתנה ייחודית- סקנים למכשירים הסללורים-מדבקה מעוצבת, המעניקה מראה חדשני למכשיר הסלולרי.
השנה גדלו אטרקציות החוף ונוספה גם אומגה.

תוכן אומנותי

מעל 10 מיליון ₪ תשקיע השנה חברת קוקה-קולה בהופעותיהם של עברי לידר, מירי מסיקה, נינט טייב, אביב גפן, סינרגיה, כנסיית השכל, מוניקה סקס, מוש בן ארי, שוטי הנבואה, משינה, קרן פלס, הראל סקעת, בית הבובות , צביקה פיק, שי גבסו, אמיר פיי גוטמן, אבייתר בנאי, רונה קינן, רמי פורטיס, דין דין אביב, שייגעצ, איה כורם, דפנה והעוגיות, ביט 69, יוסלס ID, העברית, הבנות נחמה, אלכס, אילה אנגלשטייט ועוד.

בין השילובים המעניינים אותם יהיה ניתן למצוא על הבמה המרכזית ניתן לציין את השילוב בין להקת סינרגיה המארחת את רמי פורטיס, נינט טייב המארחת את ביט 69, אביב גפן המארח זמרת חדשה איתה הוא עובד בימים אלה- אלכס, קרן פלס המארחת את אריק ברמן, שוטי הנבואה המארחים את הבנות נחמה, צביקה פיק המארח את אמיר פיי גוטמן ומאיה בוסקילה, כנסיית השכל המארחים את אביתר בנאי, מוניקה סקס המארחים את שלומי שבן, ומוש בן ארי המארח את איילה אינגלשטט.

תאריך:  18/07/2007   |   עודכן:  18/07/2007
רונן הלל, יפה אפרתי יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קריסטל מוצרי צריכה, יבואנית ומשווקת מוצרי חשמל, מעלה קמפיין טלויזיה ומודעות למקררי "אמקור" החדשים תחת הסיסמא: "אמקור להתאהב בו מחדש". הקמפיין בהשקעה של 1.5 מליון דולר מציג את מקרר "אמקור" האולטימטיבי: חדשני, מעוצב ואיכותי. בנוסף, יציג הקמפיין את המהפכה החדש של קריסטל בתחום שנות האחריות במסגרתו מעניקה החברה 10 שנות אחריות לכל הרוכש מקרר אמקור.
רשת "קרביץ", שחוגגת 85 שנות פעילות, תרחיב את פעילותה מחוץ לקניונים ותיפתח לראשונה סניפים בפאוור סנטרים ומרכזי קניות מובילים.
חברת קנון חוגגת בימים אלה 70 שנה להיווסדה ביפן. במסגרת החגיגות שנערכות בכמה מוקדים בעולם, הציגה קנון תוכנית עסקית להסתערות על שווקים בהם החברה רואה פוטנציאל ביניהם, השוק הישראלי.
חברת מכוניות היוקרה Audi, מציעה ללקוחותיה קו שלם של אביזרי אופנה ומתנות התואמים את מגוון המכוניות של החברה והמעוצבים ע"י מחלקת Audi Design.
במהלך הסופ"ש האחרון (13.07-14.07) התקיימו מבצעי הסברה שונים ומגוונים בחופי אילת במסגרת תוכנית "חוף נקי" של המשרד להגנת הסביבה ורשות הטבע והגנים, במטרה להמשיך ולהעלות את המודעות הציבורית לשמירה על ניקיון החופים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il