חברת חורי הפצה נכנסת לראשונה לשוק מוצרי ניקיון לבית ומשיקה סדרת מוצרי ניקיון לבית תחת מותג פרטי בשם EXTRA. ההשקעה המוערכת בפיתוח והשקת המותג 2 מיליון ש"ח. לפי נתוני סטור נקסט (5/07) היקף המכירות בשוק מוצרי הניקיון לבית בישראל בשנת 2006 כ-376 מיליון ש"ח. חברת חורי הפצה צופה לתפוס נתח שוק של 5% עם המותג החדש EXTRA.
מותג מוצרי הניקיון החדש מתווסף למותגי הבית של החברה: BEST - בתחום מוצרי הטיפוח לשיער ולגוף. וקלאסיק קוסמטיקס - מוצרי איפור.
סדרת מוצרי הניקיון EXTRA שמה דגש על מוצרים ידידותיים לסביבה, לצד איכות גבוהה, עיצוב מוקפד ומחיר אטרקטיבי.
עד כה הושקו 24 מוצרים בקטגוריות שונות: חומרי ניקיון - נוזלי כלים, אקונומיקה, חומרים לניקוי אסלות. אביזרי ניקיון - כריות כרצוף, כריות יפניות, מטליות רב שימושיות, מטליות רצפה. אבזרי מטבח - שקיות אוכל, שקיות אשפה, כפפות חד פעמיות.
עד לסוף שנת 2007 החברה תשלים את מהלך ההשקה ותצרף למותג EXTRA כ-20 מוצרים נוספים, כגון: אבקות כביסה, כפפות רב פעמיות, מטהרי אויר, סבון אסלה, מוצרי נייר ועוד.