בעקבות הצלחת קמפיין חודש יוני, שנועד להרחיב את קטגוריית הבריאות ממשיכה רשת חנויות הנוחות Yellow להרחיב את מגוון פתרונות המזון הבריא שהיא מציעה לקהל לקוחותיה.
במהלך חודש אוגוסט תעלה רשת Yellow בקמפיין המשך לקמפיין "נפרדים מעז הג'אנק פוד" באמצעות תשדירי פרסומת טלוויזיה, ובמסכים דיגיטאליים, שילוט חוצות ושילוט בתחנות פז. היקף השקעה בקמפיין חודש אוגוסט, שהוכן על ידי משרד הפרסום "מקאן אריקסון", כ-2 מיליון ש"ח.
לדברי חגית קמין מנהלת יחידת השיווק והאסטרטגיה בפז "אורח החיים המערבי מכתיב לנו סדר יום עמוס המצריך מאתנו לתמרן בין קריירה ומשפחה תוך הרצון לשמור על איכות חיים למרות המחסור בזמן. ילו שמה לה למטרה לדאוג למגוון הפתרונות הנחוצים לצרכן באמצעות מתן מענה תזונתי מושלם בדרך שלו מסביב לשעון.
לאור הצלחת המוצרים החדשים ולבקשת קהל הלקוחות השיקה Yellowמעדן בריאות (מוזלי) לייט 0% שומן שפיתחה בשיתוף עם ניב חקלאות (טרי בריא) רק 199 קלוריות, מארז קרקר בערך של 99 קלוריות של בייגל בייגל באריזה אישית, פיתוח מיוחד שנעשה לבקשת Yellow, ומתן מענה לארוחות ביניים של פינוקים בריאים לקיץ כמו גם מבצעים מיוחדים לילדים.
קמפיין חודש יוני הביא לעליה של עשרות אחוזים במכירות בקטגורית המזון הטרי שהם הרבה מעל היעדים שהציבו ברשת למהלך.