תקציב הפרסום של חברת שריג טופ סטנדרט (שריג אלקטריק בע"מ) עובר למשרד הפרסום דרורי-שלומי. התקציב מוערך בכ-5 מיליון ש"ח בשנה.
חברת שריג אלקטריק החלה פעילותה בשנת 1979 מתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית ומוצרים לטיפוח אישי. לחברה זיכיונות יבוא ושיווק בלעדיים למותגים: morphy richards ו- Remington.
משרד הפרסום דרורי-שלומי שזכה במכרז בזכות הצגת אסטרטגיה פרסומית ייחודית ורעננה שהולמת את ערכי מותגי החברה, מנוהל על ידי יורם דרורי וטובית שלומי ובין לקוחותיו נמנים: כלל פיננסים, העיתון החדש "ישראל היום", אינדולה, מוזיאון ת"א, סנו והמכללה האקדמית אריאל.
ניר ויין, מנהל השיווק של שריג טופ סטנדרט: "כחלק מן האסטרטגיה השיווקית של החברה החלטנו לרענן את הקו הפרסומי. בחרנו במשרד הפרסום, דרורי שלומי, משרד מנוסה ומקצועי להיות שותף להתוויית אסטרטגיה פרסומית למותגים המובילים שלנו, כגון: מרפי ריצ'רדס ורמינגטון".