|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

TNT בקמפיין לסתיו/חורף 2008

- הודעה מטעם TNT
08/08/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: בר תקשורת  |  
[צילום: יח"צ]

חברת "TNT", אופנה לצעירים, משיקה בימים אלו את קולקציית סתיו/חורף 2008. את הקמפיין ילוו 18 צעירים, שיחליפו את דניאלה פריאטיס, הפריזנטורית מזה 5 עונות רצופות.

לרגל השקת הקולקציה החדשה בישראל תצא החברה במסע פרסום וקידום מכירות נרחב שנערך באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, תחת הקונספט: "TNT .virtual world, real fashion"

הכולל שילוט חוצות בפריסה ארצית ,מודעות בעיתונות הכתובה, סרטי פרסומת בקולנוע ובאינטרנט וכן שילוט במקומות בילוי של קהל היעד-הצעירים. סה"כ היקף ההשקעה במסע הפרסום נאמד ב-כמיליון דולר.

הקמפיין מציג את עולמם הוירטואלי של בני נוער וצעירים בימינו, המתקשרים זה עם זה באמצעות בלוגים, צ'טים, מצלמות והיכרויות באינטרנט. זהו מימד אחר וחדש של המציאות היום-יומית, שאנו חיים בה. מציאות של זהויות בדויות, של תקשורת שקרית, מפגשים חברתיים מבלי לעזוב את החדר, מציאות שהיא לא מציאות, מציאות וירטואלית.

בתוך המציאות הוירטואלית הזו, האנשים נשארו אמיתיים והאופנה אמיתית, לכן הדוגמנים, המשתתפים בקמפיין, הינם צעירים, המייצגים אנשים אמיתיים, ששייכים למציאות האמיתית. את דניאלה פריאטיס ,הדוגמנית הברזילאית הבינלאומית, שדגמנה 5 עונות רצופות ל TNT מחליפה קבוצה של 18 דוגמנים, בעלי מראה "סטריט", פשוט, מגניב, עם "קטע", בלי התחסדויות.

מיכה הוניגמן, מבעלי חברת רשת TNT מוסר כי: "הקמפיין שואב את השראתו מעולם המציאות של בני הנוער,שהוא עולם שונה לגמרי מעולם המציאות של המבוגרים."

עוד מסר הוניגמן כי: "קונספט הקמפיין מתאים לרוח קהל היעד, שהוא הצעירים. הקמפיין ,כמו הקולקציה, משדר רעננות ,אופנתיות ועדכניות. הצבעוניות הנועזת העונה מגבירה את תחושת העליזות."

תאריך:  08/08/2007   |   עודכן:  08/08/2007
בר תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פיליפס ביחד עם אלקטרה, מעלות ביום רביעי ה-8/8/07 , קמפיין לסדרת מכונות הגילוח שהושקה השבוע בישראל -"Philips Arcitec". הסיסמה המלווה את הקמפיין הינה "עיצוב מושלם לגילוח מושלם. גם לצוואר". הקמפיין בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח הופק על ידי משרד הפרסום "גלר נסיס Leo Burnett", ויימשך מספר חודשים.
כמה פעמים קרה לכם שבחלל הפה צץ לו פצע כואב ומעצבן שהפריע לכם לאכול, לשתות ואפילו לדבר? ישנם כאלה שזה קורה להם יותר מפעם אחת ולא, לא מומלץ על חלב עיזים.
08/08/2007  |  קרין ויצמן  |   הודעות כלליות
חברת מי עדן יוצאת בקמפיין חדש לקראת החזרה לבית הספר. הקמפיין משיק מסלול חדש של חזרה לביהס, המעניק הטבה גם על כדי מי עדן בבית וגם על בקבוקי מי עדן אישיים לבית הספר ויעלה בכל המדיות, כולל טלויזיה, עיתונות כתובה רדיו ואינטרנט. בקמפיין, שהופק על ידי באומן בר ריבנאי יושקעו 1.5 מיליון ש"ח.
רשת קפה הלל מתרחבת: הרשת המונה 17 סניפים, תחנוך השבוע סניף חדש ברחוב יהודה הלוי פינת רחוב מרמורק בתל-אביב, בהשקעה של 2 מיליון שקל. עד סוף השנה תפתח הרשת שלושה סניפים נוספים במודיעין, חיפה ואשדוד בהשקעה של 6 מיליון שקל.
תקופת החגים בפתח, וב"קנדילנד" - הרשת לממכר ממתקים, שוקולד וחבילות שי, יוצאים בקטלוג חדש לחבילות השי לראש השנה בהשקעה של כמיליון ₪.
07/08/2007  |  מירו, יח"צ  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il