'ניופאן לייף', יבואנית מוצרי החשמל, נציגת 'מולינקס', משיקה קמפיין חדש למותג מוצרי החשמל למטבח- "מולינקס", שיעלה ביום שישי (1.11.02) באמצעות שלמור אבנון עמיחי/Y&R.
המותג הצרפתי מולינקס, מקבוצת CEB הצרפתית, הינו אחד המותגים המובילים והנמכרים ביותר באירופה, המצטיין בעיצוב מרהיב וייחודי ואיכות גבוהה ביותר.
את הקמפיין תוביל הסיסמא: "מולינקס, החיים הקלים".
הקמפיין יציג את המגוון הרחב של מוצרי מולינקס (כגון: מטחנת קפה, מיני קוצץ, מעבד מזון, מצנם ועוד) בשילוב סגנון החיים הייחודי של הנשים המשתמשות בהם, נשים בטוחות בעצמן, מצליחות בחיים ובקריירה .
תקציב הקמפיין הינו 2.5 מיליון ש"ח והוא כולל מודעות דאבל ועמוד בעיתונות ארצית ופעילות בנקודות המכירה.
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
ראש קבוצת קריאטיב: אסי שביט
ארט דיירקטור: איציק זוננשטיין
קופירייטר: דודי חברון
סופרוויזר: אילנה מונקה
תקציבאית: קרן ימיני
מפיק משרד: יובל להב
צלם: אשל עזר
סטיילינג: מיכל מונקה
מנהלת פרסום ניופאן: נינה למדן.