רשת חנויות ZIP, אופנת נשים וגברים, משיקה בימים אלו את קולקציית סתיו-חורף 2007/8. לרגל השקת הקולקציה יוצאת החברה בקמפיין פרסום חדש באמצעות משרד הפרסום "לין & לין". היקף ההשקעה בקמפיין עומד על ארבעה מליון שקלים והוא כולל שילוט חוצות, מודעות בעיתונות הכתובה - עיתונות ארצית יומית ומוספי חג וסופשבוע, מגזינים, פעילות אינטרנט וקטלוג.
הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי של הרשת תחת הסלוגן TAKE A LOOK, ויציג מראות שונים בהתאם לסגנונות חיים ולמצבי רוח משתנים. המודעות ייצאו לעיתונות בסדרות כאשר הן מציגות את הקולקציה המגוונת של הרשת והתאמתה לשלבים השונים במהלך העונה. הקמפיין עוצב באווירת הפקות האופנה במגזינים המובילים בחו"ל, ומככבים בו הדוגמנים הישראליים הבינלאומיים חוה מונד ואנחל בונני.