TNT יוצאת במסע פרסום רחב בהשקעה של למעלה מ-5 מיליון שקלים להשקת קולקציית חורף 08. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה (ערוץ2, ערוץ 10 וערוץ 24), בבתי הקולנוע, באתרי אינטרנט מובילים, בשלטי חוצות וקירות, במסכים בברים ומקומות בילוי, בקטלוג שיופץ ל-150 אלף צעירים ובני נוער, מודעות ומסע קד"מ רחב. הסרט, שיעלה השבוע לאוויר, ממחיש את המציאות הוירטואלית בה חיים בני נוער,שהיא מציאות של זהויות בדויות ומפגשים לא אמיתיים, בלי לצאת מהחדר.