Always מבית פרוקטר אנד גמבל, מותג ההיגיינה הנשית המוביל בישראל, מצרף בימים אלה, לקו המוצרים הקיים, תחבושות חדשה וייחודית אולוויז בתוספת ניחוח עדין ועולה בקמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום גלר - נסיס.
הסרטון מציג את אלמנט הפרח והניחוח כערך מוסף המעניק תחושת ביטחון מרעננת בימי המחזור.
רבקה קהת, מנהלת תחום ההיגיינה הנשית בפרוקטר אנד גמבל: "אנו משיקים בישראל את אולוויז בניחוח עדין בעקבות מחקר ושיחות עם צרכניות, אשר הביעו התלהבות מהרעיון של שילוב הגנה עם ניחוח עדין. בנוסף, יש לציין כי מוצרי אולדייז וטמפקס בניחוח עדין זוכים להצלחה כבירה, דבר המראה את העניין הרב של הצרכניות הישראליות במוצרי היגיינה בניחוח עדין. כמו כן, אולוויז בניחוח עדין זכה להצלחה מסחררת בארה"ב, שם הושק קודם להשקתו בארץ".
אולוויז בניחוח עדין הינה תחבושת ייחודית המשלבת את ההגנה המעולה של אולוויז בזכות מרכז הספיגה המהיר וכנפי הפרפר הכפולות, עם ניחוח עדין ומרענן. שילוב זה מאפשר לך להרגיש בטוחה ורעננה לאורך היום. התחבושות החדשות משווקות באריזות חדשניות וייחודיות מעוטרות בפרחים ורודים להדגשת הניחוח העדין ובתוספת מדבקת פרח ורודה ונוצצת.