הלוח האינטרנטי "הומלס"
www.homeless.co.il עלה בקמפיין ארצי חדש ומשולב, בהיקף של כ-800,000 שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מומה, עלה תחת הכותרת: "שחור! גדול! ועובד חזק!" וכלול פרסום חוצות מאסיבי, באמצעות 'מגה בס' - פרסום ענק העוטף את כל צידו של האוטובוס, וכן פרסום בתחנות הרדיו האזוריות.
אפי סופר, מנכ"ל משרד הפרסום מומה: "'הומלס' הוא הלוח האינטרנטי הראשון, הוא פורץ דרך וייחודי בנראות ובנועזות שלו. הצבע השולט באתר הוא שחור והוא אינו חושש להיות מוביל וחדשני. הלוח אינו צריך להתאמץ ולמכור את עצמו באופן מתיפייף, כולם מכירים אותו ובסופו של דבר אחוז העסקות הנסגרות בו הוא הגבוה ביותר. זה מה שהקמפיין שלנו אומר - גם אם האסוציאציה לוקחת אתכם למקום אחר, ואלו הסיבות שהובילו אותנו לבחור במדיה החדשנית והבולטת כל כך".
'הומלס', כבר מזמן אינו לוח העוסק רק בדירות וניתן למצוא בו הכל - החל מפריטים יד שנייה, מכוניות, דרושים, הצעות עבודה, חיות מחמד, חוגים ופנאי, עסקים, שירותים ועוד. הלוח האינטרנטי נותן "קריצה" גם לעבר הגולשים הנאמנים, באמצעות סלוגן חדש המגדיר אותו כמו שרק הוא יודע להגיד: "הומלס, לוח לחולי לוח".