קבוצת האינטראקטיב הישראלית WEBSENSE, המתמחה בטכנולוגיות מולטימדיה ומספקת שירותי פרסום ועיצוב גרפי לאתרים וחברות גדולות, זכתה בתקציב האינטרנט העולמי של משקה האנרגיה XL, העומד על שלושה מיליון דולר ומיועד לשוק הבינלאומי. בדרך אל הניצחון התמודדה WEBSENSE מול חברות מאנגליה, ארה"ב, פולין וישראל.
במסגרת ההתקשרות תקים WEBSENSE ארבעה אתרי תוכן וכן תנהל את פעילות התוכן של החברה באינטרנט, רכש המדיה וקמפיינים ממוקדים.
קטי יופה מנכ"ל הקבוצה: "וובסנס פועלת כבר מספר שנים בשווקים בינלאומיים, גם ללקוחות שאינם פועלים בשוק הישראלי. ההתמחות שלנו המקיפה והעובדה שאנו מעניקים מכלול הוליסטי לצרכי הלקוח, מעניקה לנו יתרון משמעותי על פני מתחרים. הפעילות השנתית המתוכננת לחברת XL תקיף את כל הפיצ'רים הגלומים באינטרנט, כולל כאלו שטרם נחשפו".
בימים אלו פורסם כי חברת דובק הצטרפה למערכת ההפצה של המשקה בישראל ומערך השיווק הבינלאומי של החברה מתכנן להרחיב ולהעמיק את פעילותו.
משקה האנרגיה XL נוצר לראשונה בשנת 2000 וזכה להצלחה מיידית. בשנת 2006 נמכרו מעל 100 מיליון פחיות ב-30 מדינות ברחבי אמריקה, אפריקה, אירופה והמזרח התיכון. בישראל, הצליח המשקה לכבוש את השוק בארבע שנים והוא עומד כעת כל כ- 50% נתח שוק.
WEBSENSE הינה קבוצה המפעילה חברת מדיה, חברת פיתוח (טכנולוגיה, תכנים ) וסטודיו (קריאייטיב), וברשימת לקוחותיה נכללים בין היתר לקוחות כמו: ישראייר, הבנק הבינלאומי, קבוצת אגיס, r3, שאו טיים האמריקאית, ליסקאר ועוד.