חברת "אסם" מציגה פעילות שיווקית ייחודית לחיזוק מותג הבמבה באתר הבית של החטיף: משחק קווסט בשלבים באמצעות "אידיאולוג'יק". היקף ההשקעה במהלך כחצי מיליון שקל.
לראשונה בישראל, מציגה חברת אסם את משחק קווסט בשלבים, משחק בעל רמת ההשקעה הגבוהה ביותר שנעשתה עד כה בקרב חברות מסחריות. בפעילות מוזמנים הגולשים לעזור לתינוק הבמבה ולקחת חלק במסע שלו בעקבות החטיף החטוף - כשהמטרה היא להחזיר לתינוק את הבמבה שלו שנגנבה ממנו על-ידי סנאי שובב. בדרך עוברים הגולשים עם התינוק מגוון משימות במיקומים שונים בסביבה המדמה סביבה מציאותית.
המשחק אינו מבוסס על מהירות או על נקודות, אלא על חשיבה לוגית, חקירת הסביבה הוירטואלית, עד למציאת הפתרון. המשחק מורכב ממספר שלבים כאשר בכל שבוע עולה הגולש שלב נוסף, על-מנת להתקדם במשחק חייבים לפתור את השלבים על-פי סדרם ולא ניתן לדלג על שלב כלשהו.
מנהלת מותג במבה באסם, חגית שליו מסרה כי "אנו פועלים רבות על-מנת להדק את הקשר במערכת היחסים העמוקה בין המותג האהוב ודמות תינוק הבמבה שמובילה אותו. מתוך קשר רציף ויומיומי עם הגולשים באתר, ראינו צורך גובר מצידם למעורבות, בהתאם לכך פותחה פעילות ייחודית בהמשכים, המיועדת ליצור פיתוח מיומנויות חשיבה אצל הילדים. פעילות זו מעודדת גלישה משותפת של ההורים עם ילדים בגילאי 6-12, אך יחד עם זאת מאתגרת לכל גיל.
מהלך שיווקי זה עולה בימים אלו באתר הבית של במבה:
[קישור] למשך חודשיים וחצי.
קרדיטים:
ארט: גל ממליה ונועם דוד.
אנימציה: גל ממליה ונועם דוד.
תכנות: יואב מילקמן.
סופרוויזר: ענת בן טוב.
תקציבאי: יוגב ריינהולד.
אודות אידיאולוג'יק:
אידיאולוג'יק היא החברה הראשונה בישראל הפועלת ומתמחה בתחום הפרסום האינטראקטיבי. החברה שהחלה את דרכה בשנת 1999 מובילה כעת את רעיון האינטראקציה בפרסום - דיבור עם הלקוחות ולא אליהם. בין לקוחותיה של אידיאולוג'יק נמנות כמה מהחברות הגדולות במשק. אידיאולוג'יק יוצרת עבור כל לקוחותיה פעילויות ייחודיות וחדשניות תוך התאמה למטרותיהן השיווקיות ותוך שימוש בכלים המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית וקריאטיבית.