יוניליוור ישראל משיקה קמפיין חסויות ושילוט בתחנות רכבת באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, וקמפיין אינטרנט באמצעות משרד האינטראקטיב רד-הד, לסדרת המרקים המחודשת "נמס בכוס" של קנור, בהשקעה של 2 מיליון שקלים.
הקמפיין תחת הסיסמא "נמס בכוס - המחמם הרשמי של החורף" יציג את סדרת המרקים המחודשת ויציע אותה כאופציה לנשנוש, שתיה חמה או כארוחה קטנה ומזינה, לצריכה בבית ומחוצה לו.
סדרת "נמס בכוס" מציעה את מגוון המרקים עם מתכונים משופרים - מופחתי נתרן, ללא צבעי מאכל מלאכותיים או חומרים משמרים ובאריזות חדשות בעלות מראה רענן.
מרקי הסדרה קלים להכנה ומיועדים לשימוש עם מים חמים בספל. זמן הכנתם קצר 2-3 דקות. המרקים מוצעים באריזה חדשה, בצבעי ירוק המאפיינים את מוצרי קנור ומשדרים רעננות. המרקים מיוצרים מירקות ועשבי תבלין שנאספו בעונתם, יובשו ונטחנו לאבקה. תהליך ייבוש טבעי זה שומר על רכיבי המרק לאורך זמן ללא תוספת חומרי שימור מלאכותיים.
בטי קולבק, מנהלת תחום המרקים של קנור ביוניליוור: "סדרת נמס בכוס של קנור אהובה מאוד על הצרכן הישראלי ומהווה פתרון מצוין לצורך בהפסקה קטנה ומשביעה במהלך היום. אנו שמחים להציע לצרכנים את המרקים במתכונים משופרים בעלי ערכים תזונתיים טובים יותר מבעבר, אשר יכולים להוות פתרון משביע וקל להכנה בסיטואציות רבות במהלך היום".
קרין טיסונה-יבנאי, מנהלת פיתוח אסטרטגי וחברה בצוות הבינלאומי של קנור ביוניליוור: "חברת יוניליוור שוקדת כל העת על פיתוח מוצרים חדשים ושיפור מוצרים קיימים, זאת כדי לתת לצרכנים מוצרים בעלי ערכים תזונתיים משופרים. במסגרת זו, הורדנו בסדרת נמס בכוס המחודשת את כמות הנתרן (מלח) במוצרים לרמה המותאמת להנחיות תזונתיות בינלאומיות. בנוסף הוספנו ויטמינים ומינרלים החיוניים לתפקוד היומיומי בכמות מקבילה לכ- 25% מהצריכה היומית המומלצת. מרקי הסדרה מיוצרים בשיטת הייבוש הטבעי השומר על איכות המרכיבים לאורך זמן ללא צורך בתוספת של חומרים משמרים".
קמפיין החסויות ישודר בערוצים 2 ו-10 במשך שבועיים. קמפיין האינטרנט יעלה בכל האתרים הגדולים ובאתרים המיועדים לסטודנטים וחיילים למשך 3 שבועות, ושילוט החוצות יעלה בתחנות רכבת ובאוניברסיטאות בתחילת דצמבר למשך של חודש.