רשת האופנה קסידי בוטיק מעלה קמפיין אינטראקטיבי חדש ברשת האינטרנט, בו מוזמנות הגולשות להשתתף במשחק משימות וירטואלי, לפרוץ כספת ולקטוף פרסים יקרי ערך.
הקמפיין באמצעות פרסום פרנקו, מלווה בבאנרים דינמיים באתרי האינטרנט וואלה, ו-Ynet המפנים את הגולשים למשחק וירטואלי חדש ב"מיני סייט" מיוחד שנבנה לשם כך.
לאחר הרשמה קצרה נשלח לגולש קוד השתתפות במשחק ומיד מתחילים בפתרון המשימות המופיעות ב"מיני סייט".
פתרון המשימות חבוי באתר המשחק ומבוסס על פרטים מתוך הקולקציה ומנתונים על הרשת. עם פיצוח כל רמז ומילוי המשימה, תקבל הגולשת ספרה אחת מתוך קוד ספרתי שיפתח את הכספת. פתרון כל המשימות ואיתור הקוד הסודי של הכספת יזכה את הפותרות בפרסים יקרי ערך.
הפרס הראשון, מלתחה בשווי 5,000 שקלים. פרס שני מלתחה בשווי 2500, פרס שלישי מלתחה בשווי 1500 שקלים כל המשתתפות שפתרו נכונה את המשימות ולא זכו באחד משלושת הפרסים הראשיים תקבלנה פרס תנחומים - שובר הנחה בשווי 50 שקלים לקניה ברשת קסידי בוטיק.
כל אחת שתכנס לאתר וגם אם לא השתתפה במשחק תזכה במקום, בשובר מתנה לרכישת כרטיס חברה למועדון הלקוחות של קסידי.
כל משתתפת שתזמין שלוש חברות להשתתף במשחק תזכה מייד באביזר אפנתי מבית קסידי.
קמפיין אינטרנטי זה הינו נסיון ראשון של חברת קסידי בפעילות אינטראקטיבית ולשם כך פנתה לחברת Wise Media, המתמחה בפעילות שיווקית ברשת האינטרנט תוך שימוש בטכנולוגיות המשלבות Flash ו-SQL. עיצוב אתר המשחק נעשה בהשקעה רבה ,כולו בהשראת קמפיין החורף הנוכחי ,בו מובילה דמות אישה חזקה וסקסית ,המהווה מקבילה נשית לג'יימס בונד.