קופון שווה המון - זהו השם שנבחר להוביל את הקמפיין לפיילוט הראשון מסוגו ובהיקפו בתחום הקניונים בארץ.
במסגרת הקמפיין, יפרסם הגרנד קניון, מקבוצת קניוני ישראל -
בריטיש ישראל השקעות בע"מ, את הקופונים המעניקים הטבות ברכישת מוצרי אופנה שונים. לקוחות הגרנד קניון יוכלו להיכנס לאתר ולהוריד אל המכשיר הסלולרי שלהם את קופון המבצע המבוקש.
לקראת השקת הפעילות יצא הגרנד קניון בחיפה בקמפיין ארצי ואזורי רחב היקף שנאמד בתקציב של חצי מיליון שקלים. הקמפיין כולל: פרסום באינטרנט, שילוט חוצות, פרסום בתחנות רדיו אזוריות, מגזין הגרנד קניון, שלטי חוצות, מקומונים, מדבקות על ויטרינות החנויות המשתתפות בפעילות וכו'.
ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון בחיפה מסר כי "על מנת ליצור בידול וחדשנות ניצלנו את הפלטפורמה בה לכל אזרח כמעט יש בבעלותו טלפון סלולרי שנמצא עמו בכל עת, על מנת לחסוך עומס בארנק עם קופוני נייר או כרטיסי מועדון לכל חנות בנפרד."
עוד הוסיף סביון: "מצאנו גם מענה למי שלא הוריד את הקופון בבית ורוצה להוריד בשטח הקניון, ניתן יהיה להוריד קופונים גם בשטח הקניון בעמדת HOT - צוות של הוט הוכשר לתת מענה לפונים וכמובן שהוצב שילוט המפנה לעמדה."