היחידה ללימודי המשך של הטכניון, מעלה קמפיין אינטרנטי להשקת המרכז ללימודי מחשב של היחידה.
הקמפיין יעלה באתרים MSN ,Ynet, וואלה, alljobs ,Themarker, יורם לימודים ואנשים ומחשבים, באמצעות משרד האינטראקטיב B-way,למשך שבועיים, ויפנה לקהל הגולשים הרלוונטי, בהיקף של כ-100,000 שקלים.
לדברי לימור פרומר ליבנה, מנהלת השיווק של היחידה ללימודי המשך בטכניון, "בימים אלו מוקם המרכז ללימודי מחשבים של היחידה שהוא מרכז הכשרה מקצועי בתחום מקצועות המחשבים ותכניו מלווים ע"י יועצים אקדמיים מהטכניון ומהתעשייה. הבחירה במדיה האינטרנטית באה מתוך אמונה שהתלמידים הפוטנציאלים שלנו המחולקים ל-3 קהלי יעד, קהל של מתחילים, הקהל מקצועי והקהל המוסדי, נמצאים בפריסה באתרים אלו, וזו הדרך הטובה ביותר לפנות אליהם. יש לנו ניסיון טוב עם המדיה האינטרנטית ונמשיך להשתמש בה גם ליחידות הנוספות שלנו במהלך השנה", הוסיפה פרומר- ליבנה.