חברת 'תרו' יוצאת בקמפיין פרסומי נרחב לרוקמול ג'לקפס במספר אתרי אינטרנט, ובהם: וואלה, דה מרקר, גלובס וקופידון.
הקונספט ההומוריסטי של הקמפיין הוא להשתמש בסיטואציות שונות מחיי היום יום הגורמות לכאבי ראש ו/או חום כשהפתרון להן הוא רוקמול ג'לקפס.
זהו הקמפיין הראשון שעושה שימוש בבחירות המתקרבות.
הקמפיין מותאם לקהלי יעד של האתרים השונים. בכל אתר יופיע סלוגן המותאם לאופי האתר.
לדוגמא:
באתר וואלה-
בחירות 2003 - עושה לך כאב ראש?
רוקמול ג'לקפס לשיכוך כאבים ולהורדת חום.
באתר קופידון -
יצאת לדייט? ראית אותו וקיבלת חום?
רוקמול ג'לקפס לשיכוך כאבים ולהורדת חום.
באתר דה מרקר-
המניות יורדות והחום עולה?
רוקמול ג'לקפס לשיכוך כאבים ולהורדת חום.
כל גולש המקליק על הבאנר המהבהב יוכל דרך קישור להגיע לאתר של שור-טבצ'נט
www.drugstore.co.il ולהזמין את הרוקמול ג'לקפס והשליח יגיע היישר אליו הביתה, למשרד או לכל מקום בו הוא נמצא.