מבצע קד"ם גדול של בזק, בעקבות השקת המותג החדש. למעלה ממיליון בתי אב, יקבלו החל מהיום - עד דלת הבית - מזכרת מיוחדת מבזק במסגרת קמפיין ההיכרות של החברה לציבור עם המיתוג והלוגו החדש.
השי ייתלה על דלת כל בית - ובתוכו מסגרת לתליית תמונה משפחתית על דלת המקרר הביתי.
עשרות דיילים ודיילות יחלקו את השי במשך חמישה ימים ברציפות ובסך הכל תגיע המתנה לכל קצווי הארץ ולמרבית הציבור - עד דלת ביתו.
השי הוא ברוח הסיסמא החדשה בזק - הכי טוב בבית. מאז ומתמיד היתה זו בזק שחיברה את הבתים שלנו אל התקשורת הביתית והיא תמשיך להיות חלק מהבתים של כולנו באמצעות התשתיות הקוויות ובאמצעות פיתוח עולם שלם של מוצרי תקשורת ביתיים.
עלות המבצע, כמיליון שקלים וחצי.
סמנכ"ל השיווק בבזק רן גוראון אמר כי בזק בחרה את הבית כזירת הפעילות המרכזית שלה לשנים הקרובות. "בית זה מקום שבו כולנו מרגישים הכי בנוח, מתרגשים בו, ונמצאים עם האנשים שאנחנו אוהבים ואוהבים אותנו. השי הזה, הוא תזכורת קטנה שלנו לתפקיד שבזק משחקת, כבר הרבה מאד שנים, בכל בית בישראל."