שיתוף פעולה בין נסטלה ומפיצי סרט האנימציה החדש של ג'רי סיינפלד, כוורת בסרט.
החברה פותחת בקמפיין שיווקי חדש, בהיקף של 800 אלף שלקים, לרגל השקת פעילות משותפת בין דגני הבוקר האני נאט צ'ריוס והסרט.
במסגרת שיתוף הפעולה, כל הרוכש את דגני הבוקר של נסטלה האני נאט צ'ריוס יקבל כרטיס שני לסרט חינם. שיתוף הפעולה יתוקשר באמצעות דמות הדבורה אותה מדובב בסרט ג'רי סיינפלד, אשר מופיעה על גבי אריזות דגני הבוקר.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן ויימשך שבועיים. הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה המראה קטעים נבחרים מהסרט בדיבובו של ג'רי סיינפלד.
לדברי איילת תורן דובר, מנהלת השיווק חטיבת דגנים באסם: "דגני הבוקר האני נאט צ'ריוס הינו מוצר הנמצא בחזית המוצרים הבריאים בקטגוריית הילדים בזכות הדגנים המלאים, הוטימינים והסידן שהוא מכיל. כחלק מהאסטרטגייה של דגני בוקר נסטלה אנו תומכים במותג האני נאט ציריוס באמצעות מבצעים, שמתאימים לבילוי משפחתי של ההורים והילדים יחד ,כדוגמת צפייה בסרט כוורת בסרט.