|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

מעל 300,000 משחקים של במבה שוחקו בחו"ל

- הודעה מטעם אסם
10/12/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: מארי מיכאלי  |    |  רובינס שטינמץ יח"צ

הצלחה בינלאומית למשחק האינטרנטי קווסט שהשיקה אסם, באמצעות אידיאולוג'יק, לקידום המותג במבה.

מנתוני אסם עולה כי במהלך החודש וחצי האחרונים למעלה מ-350,000 משחקים של קווסט שוחקו בידי גולשים מחו"ל, זאת בנוסף ללמעלה מ-1.2 מליון משחקים ששוחקו על ידי גולשים בארץ. השבוע מעלה אסם את השלב האחרון של המשחק, שבלעדיו לא ניתן לסיים אותו. היקף ההשקעה של אסם במהלך שיווקי זה כחצי מיליון שקלים.

במשחק שהשיקה אסם הוזמנו הגולשים לעזור לתינוק הבמבה ולקחת חלק במסע שלו בעקבות החטיף החטוף - כשהמטרה הייתה להחזיר לתינוק את הבמבה שלו שנגנבה ממנו על ידי סנאי שובב. בכל שבוע עלה שלב נוסף של המשחק שאיפשר לגולשים להתקדם לקראת סיומו. המשחק אינו מבוסס על מהירות או על נקודות, אלא על חשיבה לוגית, חקירת הסביבה הוירטואלית, עד למציאת הפתרון. המשחק מורכב ממספר שלבים כאשר בכל שבוע עלה הגולש לשלב נוסף, על מנת להתקדם במשחק חייבים לפתור את השלבים על פי סדרם ולא ניתן לדלג על שלב כלשהו.

מנתוני חברת אסם עולה כי במשחק שיחקו, עד כה, כ-266,138 גולשים שונים, אשר שיחקו, ביחד, למעלה ממיליון שש מאות אלף משחקים. בנוסף, המשחק לווה בפורום מיוחד בו הגולשים יכלו לתת עזרה ורמזים לגולשים אחרים על מנת שיוכלו לעבור לשלבים מתקדמים יותר. מהנתונים של אסם עוד עולה כי היו 495,124 כניסות לפורום המשחק. בנוסף, נמצא כי הילדים ישבו בממוצע על כל כניסה כ-35 דקות.

מנהלת מותג במבה באסם, חגית שלו, מסרה "אנו שמחים על התגובות המוצלחות שעורר המהלך השיווקי שבחרנו לחיזוק מותג הבמבה. הרעיון שעמד מאחורי מהלך שיווקי זה נולד מתוך קשר רציף ויומיומי עם הגולשים באתר אשר הביעו צורך גובר מצידם למעורבות. בהתאם לכך, פותחה פעילות ייחודית בהמשכים, המיועדת ליצור פיתוח מיומנויות חשיבה אצל הילדים. פעילות זו מעודדת גלישה משותפת של ההורים עם ילדים בגילאי 6-12, אך יחד עם זאת, מהווה אתגר לכל גיל".

עוד הוסיפה שלו, "המהלך יצר עניין ותגובות נלהבות. פעילות זו הפכה לשיחת השעה בקרב קהל היעד ועברה מפה לאוזן בצורה ויראלית וסחפה מאות אלפי ילדים וגם בוגרים. מהממצאים שעלו התברר כי הילדים חיכו בקוצר רוח לימי ראשון, היום בו עולה שלב חדש. בעקבות הצלחה זו אנו צופים למשחק המשך בתחילת שנת 2008".

תאריך:  10/12/2007   |   עודכן:  10/12/2007
מארי מיכאלי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מטרנה יוצאת בפעילות ייחודית תחת המסר "מטרנה לצידך, שלב אחר שלב, כדי לעשות את הטוב ביותר למען התפתחות התינוק".
10/12/2007  |  מירב סתיו  |   הודעות כלליות
עו"ד שרון קלינמן סופר, אשר פרשה לאחרונה ממשרד דנציגר, קלגסבלד ושות', תצטרף בתחילת חודש ינואר 2008 למשרד פישר בכר חן וול, אוריון ושות', כשותפה במחלקת הליטיגציה.
10/12/2007  |  הלנה לוסקי  |   הודעות כלליות
ד"ר גארי ססמן מונה לתפקיד סגן הנשיא לקשרי חוץ באוניברסיטת תל-אביב.
10/12/2007  |  לאה אינגבר  |   הודעות כלליות
לוקסאוטיקה ישראל, נציגתה של לוקסאוטיקה העולמית, חתמה על הסכם בלעדיות עם רשת אופטיקנה לשיווק משקפי השמש ומסגרות הראייה של מותג היוקרה סלבטורה פראגמו. החל מחודש ינואר 2008 ישווקו משקפי המותג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
רשת ml נשים מתרחבת בימים אלה ופותחת 8 סניפים חדשים, בהשקעה של 6 מיליון שקלים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il