חוגלה קימברלי משדרגת את ליין המגבונים של האגיס ועוברת לפורמולה חדשה המותאמת לעור התינוק. המהלך ייתמך על ידי קמפיין בהשקעה של כמיליון שקלים.
לדברי אירית גילן, מנהלת תחום עסקי תינוקות וילדים בחוגלה קימברלי: "להיות ראשון זה מחייב. כמובילי קטגוריה גם במגבונים, כמו בחיתולים, אנו מחויבים לייצר חדשנות ולהביא לצרכנים את המוצרים האיכותיים ביותר".
על הקמפיין:
הקמפיין החדש, ממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של האגיס אשר מציג תינוקות שמחים וחופשיים בעולם קסום של טבע, אשר בולטים בו צבעי הירוק והכחול המשויכים להאגיס. התינוקות בעולם זה מוצגים כחופשיים ונהנים מהשתכשכות במים הניתזים מתוך גייזר, תחת הסלוגן "האגיס נאטורל - טבעי כמו לשטוף את הטוסיק במים".
הקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום מק'קאן אריקסון, יעלה הערב בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 ובהמשך גם בערוץ 9 למשך כשבועיים.