קבוצת פאי מהמובילות בתחום שוק ההון בישראל, יוצאת בקמפיין השקה לחברת pibreed - תוכנית הכשרה לסוחרי מעו"ף. הקמפיין כולל באנרים באתרי האינטרנט, מודעות בעיתונות הכלכלית דיוור לקהלי יעד ספציפיים,בהשקעה של כ-600,000 דולר באמצעות משרד הפרסום בלומנקראנץ ושות', תחת הסלוגן: "Start a New Life".
אורן גביש, מנכ"ל חברת pibreed: "הקמפיין הפרסומי מלווה בלוגו חדש אשר במרכזו עומד עץ. בחירה זו נבעה מהפסוק בתהילים: 'והיה כעץ שתול על פלגי מים אשר פריו יתן בעיתו וכל אשר יעשה יצליח'. העץ משקף את חזון תוכנית הכשרה pibreed, למידה, צמיחה, שגשוג והצלחה".
Pibreed, הינה תוכנית הכשרה ייחודית לסוחרי מעו"ף, אשר הוקמה לאחרונה, במטרה להכשיר כח עתודה איכותי ודינאמי, מתוך כלל הציבור, ופיתוח פלטפורמות טכנולוגיות ולימודיות. תוכנית ההכשרה מבוססת ע"פ שיטת המסחר הייחודית והמצליחה של קבוצת פאי, ובהתאם לדרישות המחמירות של השוק.
בהקמת תוכנית ההכשרה pibreed, הושקעו כ-2 מיליון דולר.
השקעה זו כוללת את הפיתוח הטכנולוגי החדיש - תוכנת סימולציית המסחר של pibreed, גיוס כח אדם: מנהלים יזמים, חוקרים ועוד, מרצים וסוחרי מעו"ף מקבוצת פאי ופעילות פרסום, שיווק והחדרה.