לראשונה חברת כרמי צבי-האחים סגל, המשווקת את "סן פלגרינו" מים מוגזים מהטבע, יוצאת בקמפיין קידום מכירות בארץ
מטעם "סן פלגרינו" האיטלקית.
כחלק מקמפיין בינלאומי שעורכת "סן פלגרינו", משולב מיזם קידום מכירות ייעודי המותאם לכל מדינה ומדינה. בישראל תצא השנה לראשונה חברת כרמי צבי-האחים סגל, המשווקת את המותג בארץ בקידום מכירות בבתי קפה ובמסעדות.
במסגרת קידום המכירות תערוך חברת כרמי צבי-האחים סגל הגרלת פרסים יקרי ערך, הפעלת גימיקים מעוררי עניין ותמרוץ מלצרים בנקודות המכירה.
קידום המכירות מוערך בהיקף כספי של כ-150 אלף ש"ח.
פול גלנד, מנהל מותג "סן פלגרינו" אמר: "בחרנו לצאת בקמפיין קידום מכירות דוקא בעונת החורף, בהתאם לתפיסה הבינלאומית הרחבה, המדגישה כי "סן פלגרינו" שותים בכל עונות השנה, מעצם היותו מלווה מושלם לארוחה, לכוס קפה או לכוס יין, ובכך הופך המשקה הכרחי בכל בית קפה, מסעדה או ארוע אוכל בכל עונות השנה".
קמפיין קידום המכירות יחל ב-15/11/2002 ויימשך עד 31/12/2002.
על קמפיין קידום המכירות החדש
כרמי צבי-האחים סגל, יבואנים ומשווקי "סן פלגרינו" בישראל, מציגים בנוסף לקמפיין הפרסום בארץ בהיקף של 200 אלף דולר, קמפיין קידום מכירות.
הקמפיין יכלול פעילויות קידום מכירות במסעדות ובבתי קפה ברחבי הארץ, הגרלת פרסים יקרי ערך, הפעלת גימיקים מעוררי עניין ותמרוץ מלצרים בנקודות המכירה.
על מותג "סן פלגרינו"
המותג "סן פלגרינו" נחשב למותג היוקרתי ביותר בעולם בתחום המים המינרלים המוגזים וממוצב בקטגוריית המים המינרלים ברובד הסופר פרימיום. "סן פלגרינו" משווק בכל העולם כבר למעלה מ-100 שנה. המים המינרלים של סן פלגרינו, מתוצרת איטליה, נחשבים כבעלי תרכובת המינרלים הטובה בעולם. בנוסף לתכולת המינרלים המעולה של סן פלגרינו, המים מוגזים מהטבע, דבר המהווה יתרון מול שוק מי הסודה בישראל.
יינות סגל, מייבאים ומשווקים את "סן פלגרינו" בארץ החל מ-1997.