חברת מרוול קוסמטיקה יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת הבושם החדש לגברים - win.
קמפיין הפרסום יעלה בערוץ הספורט ויימשך כחודש ימים. שקופית החסות של הבושם החדש, תעלה בתוכניות יציע העיתונות, חדשות הספורט, משחקי הליגה הספרדית, משחקי ליגת העל בכדורסל, ובבחירת השחקן המצטיין של הערוץ.
תקציב מרוול קוסמטיקה, מנוהל בידי משרד הפרסום אשל שיבר. עלות משוערת של הקמפיין בערוץ הספורט הינו כ-70 אלף דולרים.
אורי בילט, מבעלי מרוול קוסמטיקס, מסר: "בשנים האחרונות עובר שוק הטיפוח לגבר תהליך של שינוי. מידי שנה רושמת קטגוריית מוצרי הבישום והטיפוח לגברים גידול של כ- 10%, והיא נחשבת לקטגוריה בעלת שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר. על פי סקרים שעשינו עולה כי הגברים הישראליים מעדיפים לרכוש מוצרי טיפוח ובישום המשדרים גבריות ומזוהים עם עולם התוכן הגברי, זו הסיבה שבחרנו להתמקד בקמפיין WIN הנוכחי בפרסום בערוץ הספורט בלבד, ערוץ המחבר את עולם התוכן הגברי לערכי המותג שלנו".
הבושם החדש, WIN, הינו בעל ניחוח אוריינטלי וחושני. הבושם החדש מיועד לגברים קשוחים שבטוחים בעצמו, סקסים ומלאי חוש הומור.