9.000.000, משיקה קונספט קריאטיבי חדש שבמרכזו ביסוס מסר הפשטות. המהלך הראשון כולל את קמפיין השקת אתר האינטרנט החדש של החברה. באתר יוכלו לקוחות החברה ולקוחות חדשים לבצע באינטרנט הליך שלם וכולל של רכישת ביטוח לרכב.
הקמפיין הראשון המלווה את המהלך, מבית היוצר של משרד הפרסום אדלר חומסקי grey, ימשיך ויאושש את התובנה של הצרכנים כי ביטוח זה דבר מסובך, ויראה כמה עולם הביטוח הוא פשוט וקל וכי אין צורך בסוכן הביטוח בשביל לרכוש כיום ביטוח. הפרזנטור הראשי של 9.000.000 ימשיך ויהיה השחקן משה איבגי (המוכר כדוד הכי טוב), אליו מצטרפת מירי נבו שתככב ככתבת ספורט בכירה. דוד, משנה מעמד והופך להיות מאמן כדורגל שאת מסריו הפשוטים, הקשורים לעולם הביטוח יעביר הישר מעולם הכדורגל.
הסרט הראשון מתאר סצנה של מסיבת עיתונאים אותה מקיימת קבוצת כדורגל. בהמשך, ולאחר סצינת פלאשים של מצלמות, יו"ר קבוצת הכדורגל מודיע על הרשות לשאלת שאלות. כתב פונה לדויד, המאמן החדש של הקבוצה המדוברת ושואל אותו איך הוא חושב שיצליח במקום שנחמני הסתבך. דויד עונה: "כדורגל טוב זה כדורגל פשוט, כמו ביטוח". בשלב הזה מצטרפת שדרנית הספורט (מירי נבו) החדשה לדויד, ומסכמת: "הכי טוב והכי פשוט לעשות ביטוח באינטרנט". הסיסמא המובילה את הקמפיין: הכי טוב. הכי פשוט. הקמפיין ימשך כחודש ויעלה בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט, היקפו יעמוד על כ-4 מיליון שקלים.
לדברי רענן סעד, סמנכ"ל השיווק בישיר איי.די. איי, השקת שירות הרכישה באינטרנט הוא אבן דרך נוספת המוכיחה את היות 9.000.000 חברה חדשנית ומתקדמת שתתן מענה תחרותי ברמת המחירים כמו גם ברמת המוצרים. לדברי סעד דרך מכירה באינטרנט ניתן יהיה לפרוץ ולהגדיל את נתח השוק של הקטגוריה הישירה. סעד מעריך שהצרכנים הופכים מתוחכמים יותר ויותר, מעורבים ונבונים ושיטת המכירה דרך האינטרנט הולמת את הרגלי הצריכה המתחדשים של קהל היעד של החברה. להערכתו בתוך שנה 10% מפעילות החברה תעשה באמצעות האינטרנט.