קמפיין הפרסום של המרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה עלה בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים.
המרכז ללימודים אקדמיים, המוסד האקדמי הישראלי המחליף את שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל, העלה את הקמפיין בטלוויזיה, באינטרנט ומודעות על גבי אוטובוסים. משרד ענבר-מרחב-שקד מטפל בפרסום הקמפיין, מקאן במדיה וחברת היינט מטפלת באינטראקטיב.
יואב ביתן סמנכ"ל השיווק של המרכז ללימודים אקדמיים מציין כי: "סלוגן הקמפיין, קריירה לפני הכל, בא להדגיש את מהות המרכז כמוסד הפונה לאנשים העובדים, או המעונינים לעבוד במשרה מלאה בשילוב עם הלימודים האקדמיים. הכל במטרה להתקדם בקריירה כבר במהלך הלימודים, וזאת בעזרת הכלים שיעמיד לרשותם המרכז, כגון: סגל מרצים מהמובילים בארץ, תוכניות לימוד שנבנו במטרה להקנות ללומדים "ארגז כלים ניהולי" בו יוכלו לעשות שימוש כבר במהלך הלימודים ,פורומים מקצועיים החושפים את הלומדים לאנשי מפתח במגזר העסקי, מרכז השמה."