YCD יצאה בקמפיין פרסום נרחב בעיתונות הכלכלית גלובס ו-TheMarker. הקמפיין מבוסס על המלצות של לקוחות שהתקינו מערכות וכלים שיווקיים של YCD במהלך השנה האחרונה. הקמפיין ימשך כחודשיים.
פתרונות האודיו-וידיאו ש-YCD מציעה ללקוחותיה מיועדים להגברת וקידום מכירות, עידוד לקניה אימפולסיבית על-ידי השפעה על מצב הרוח של הצרכן בשלבי קבלת ההחלטה, וכן פלטפורמת ניהול, שליטה ובקרה מרחוק של המערכות והתוכן.
בין הכלים המוזכרים בקמפיין, מסכי קופה דיגיטאליים, המותקנים בעמדות הקופאים ומופנים כלפי הלקוחות הממתינים להזמין, כשעליהם מופיעים מבצעים מתחלפים של הרשת, הנשלטים מרחוק ויכולים להתעדכן בכל רגע נתון. המסכים הותקנו ברבעון האחרון בסניפי ארומה ישראל וזכו להצלחה. "טכנולוגית מסכי הקופות של YCD הגדילה את מכירתם של פריטים נבחרים ב-25% עד 35% בכל סניפי הרשת", אמר אבי שחר, סמנכ"ל ארומה ישראל.
אחת התכונות של YCD היא היכולת לבצע מיתוג מוסיקלי ולהתאים את המוזיקה לערכים ולשפה השיווקית של המותג.
חגית קמין, מנהלת יחידת האסטרטגיה והשיווק ב-Yellow: "המיתוג המוסיקלי המושלם שיצרו ב-YCD עבור Yellow יצר חווית קניה, שתוצאותיה מדברות בעד עצמן."
לדברי אביחי מיכאלי, מנהל פעילות YCD בישראל "זהו קמפיין פרסום ממוקד, המיועד למנהלי שיווק ומקבלי החלטות ברשתות קמעונאיות מתחומים שונים, המבקשות להגדיל מכירות בצורה הפשוטה ביותר. השתמשנו בעדויות של לקוחות מרוצים, שסיפקו נתונים המוכיחים חד-משמעית כי הפתרונות שלנו משיגים את המטרה."