משרד האוצר, בשיתוף עם לשכת הפרסום הממשלתית, יצא היום (יום ג', 15.1.08) בקמפיין חדש, שנועד להגביר את מודעות הציבור לשירותי ממשל זמין באתר בכלל משרדי הממשלה, ובמיוחד לשירותים חדשים שעלו בשנתיים האחרונות, במסגרת שיפור השירות לאזרח וצמצום הבירוקרטיה הממשלתית.
הקמפיין בכיכובו של הבדרן, גידי גוב, יכלול תשדירי רדיו וטלוויזיה, שיתבססו על הדמיון בין שמו של גידי גוב לשם הפורטל, gov.il. בתשדירים, גוב נמלט מאזרחים המודים לו על כל השירותים הזמינים בפורטל "שלו", ומנסה להתלונן על גניבת שמו.
במשרד האוצר צופים, כי הקמפיין יביא לעלייה בשיעור המשתמשים בשירותי ממשל זמין באינטרנט. לקראת סוף שנת 2008 תימדד הצלחת הקמפיין, באמצעות בחינה כמותית של מספר המבקרים בפורטל, סך התשלומים שיבוצעו והטפסים שיורדו.