|
לירז טל-מנהל עסקים: אובייקט צילומי הקשור לתחום הלימוד- [צילום:דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון]
|
|
|
|
|
קמפיין הפרסום של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב לשנת הלימודים תשס"ט יצא לדרך, ובדומה לקמפיין הראשון של האוניברסיטה בשנה שעברה - הסטודנטים באוניברסיטה הם אלו שמובילים את הקמפיין.
מנהל השיווק של האוניברסיטה, שגיא לנגר, מסר: "השנה נבחרו את התחומים שבהם לאוניברסיטה ערך מוסף מיוחד - לא רק בתחום הלימודים אלא גם בכל הקשור בתרומה לקהילה ומעורבות חברתית . מטרת הקמפיין היא להציג את אוניברסיטת בן-גוריון כבחירה מצוינת, ולתת ביטוי לסיבות הרבות לבחירה זו מבחינת הרמה האקדמית, האווירה בקמפוס והביקוש לבוגרים בשוק העבודה.
לדבריו של לנגר, הקמפיין השנה שונה גם בצורתו החזותית, כוכבי הקמפיין הצטלמו בשילוב אובייקטים הקשורים לתחום הלימודים במטרה לשקף את אופי הלימודים בכל תחום המדעים.