לקראת ט"ו בשבט ערכה רשת עדן טבע מרקט בדיקה בנושא שוק הפירות היבשים, ממנה עולה שכ-33% מכלל המכירות של שוק הפירות היבשים בישראל מתרכז סביב חג ט"ו בשבט, כאשר סה"כ היקף המכירות של שוק הפירות היבשים בישראל בשנת 2007 היה כ-600 מיליון שקלים והצפי שבשנת 2008 היקף השוק יהיה כ-620 מיליון שקלים.
גיא פרוביזור, מנכ"ל רשת עדן טבע מרקט, מדגיש שברשת הדגש הוא על איכות המוצר. לא ייכנס למחלקה מוצר שאינו עומד בסטנדרטים הכי גבוהים ולכן מרבית המוצרים במחלקה מוצגים בתפזורת, כך יכולה הרשת לשלוט באיכות המוצרים והלקוח יכול לבחור את הסחורה לשביעות רצונו.
לצד שוק הפירות היבשים יש ביקוש גדול לקראת ט"ו בשבט גם לפיצוחים. הפיצוחים ב"עדן טבע מרקט" הם טבעיים ואינם עוברים כל עיבוד או קלייה. כך ניתן למצוא פיסטוקים טריים משובחים, קשיו, פקאן, אגוזי מלך, שקדים ועוד מוצרים רבים אחרים. אכילת הפיצוחים בצורתם הטרייה היא לא רק בריאה יותר, אלא גם טעימה יותר.
בט"ו בשבט הקרוב צופה מר פרוביזור גידול של 300% במכירות הפירות היבשים והפיצוחים הטבעיים. הגידול יתבסס על המוצרים הרגילים ועל המוצרים המיוחדים אותם ניתן למצוא ברשת ביניהם פרחי היבסקוס, לימונים מיובשים, פירות יבשים מצופים בדבש ובשוקולד חרובים (מעדן לילדים), אפרסמון מיובש, בננה מיובשת דל סוכר, פפאיה דל סוכר, רמבוטן ליצ'י ועוד.
לצד הפירות היבשים והפיצוחים הטבעיים תמצאו ברשת עדן טבע מרקט את מגוון הפירות המיובשים האורגניים הגדול בארץ תחת פיקוח אגריאור. מוצרים אלו החל מתהליך גידולם ובמהלך כל תהליך הכנתם לא באים במגע עם חומרי הדברה, חומרים משמרים או צבעי מאכל.