חברת מדיליין קיבלה את הזיכיון לשיווק המותג ג'ון פרידה בישראל.
המותג ג'ון פרידה משווק ביותר מ-33 מדינות ברחבי העולם והיקף מכירותיו ברחבי העולם מוערך בכ-300 מיליון דולר בשנה.
בשלב ראשון, תשווק מדיליין 8 מוצרים מתוך הסידרה שמכילה עשרות מוצרים.
חברת מדיליין משקיעה בהשקת קו המוצרים החדש מעל 1 מיליון שקלים. ההשקה כוללת קמפיין פרסומי רחב היקף ופעילויות קד"מ.
סדרת המוצרים אשר צפויה לעלות למדפים בקרוב תשווק בהתחלה במאה שלושים וחמישה סניפי סופר פארם ומספר קטן של מספרות מובחרות.
ג'ון פרידה החל את דרכו בשנת 1968 כשעבד כמעצב שיער מתחיל במספרה של אביו בלונדון. מאז התפרסם כמעצב שיער מוביל ופיתח את ליין המוצרים הנקרא על שמו.
מוצרי ג'ון פרידה שווקו לראשונה בעולם ברשת BOOTS באנגליה בשנת 1988. מאוחר יותר נרכשה החברה על-ידי התאגיד האמריקני Kao BRANDS והיא הפכה ללהיט בקרב האמריקנים כשמוצר הדגל שלה סרום פריז איז הינו המוצר הנמכר ביותר בקטגוריה שלו.
חברת מדיליין, בבעלות סטלו רובינסון, פועלת בישראל מאז שנת 1983 והיא בעלת הזכויות הבלעדיות לשיווק מוצרים כמו: בליסטיקס, ביורה, סדרות מוצרי דרמו-קוסמטיקה כמו: אוון, א-דרמה ועוד.
לדברי סטלו רובינסון: "ההחלטה לייבא לישראל את מותג השיער ג'ון פרידה מבוססת על הצלחתו המטאורית בחו"ל ובעיקר בארה"ב. אנו צופים להצלחת הסדרה גם בישראל, במיוחד על-רקע התאמת המוצרים לסוגי השיער הישראלי ודרישותיהם. הסדרה תתחרה במותגים מובילים כמו: שוקי זיקרי ומישל מרסייה.
אנו מעריכים כי שיתוף הפעולה עם רשת סופר פארם יתרום רבות לחשיפת המותג בקרב אוכלוסיות רחבות בכל רחבי הארץ, באמצעות הפריסה הרחבה של הרשת המונה כ-135 סניפים".
היקף השנתי של קטגוריית מוצרי השיער בישראל מוערך בכ-350 מיליון שקלים.