אדום אדום מותג בשר הבקר הטרי של תנובה יחל בשיווק מוצריו למלונות תל אביב והמרכז.
המוצרים ישווקו באמצעות תנובה שף, החטיבה המתמחה של קונצרן תנובה, בשיווק ומכירות לשוק המזון המקצועי. אדום אדום יחדירו המוצרים למלונות תל אביב באופן הדרגתי, בשנה הראשונה צפי הכנסות של 5 מיליון שקלים ובשנה השנייה 10-12 מיליון שקלים.
עד כה ניתן היה לצרוך את מוצרי אדום אדום, ברשתות המזון בלבד. מעתה, תספק תנובה שף לאדום אדום פלטפורמת שיווק ומכירות לשוק המקצועי. מעתה, צפויים נתחי אדום אדום להיכלל בתפריטי המלונות המובילים בת"א ובמרכז המיועדים הן לחדרי האוכל במלונות, הן למסעדות המלונות והן לאירועים המתקיימים במלונות.
לצד נתחי הבקר המסורתיים כגון: אנטריקוט, כתף, אסאדו ועוד, יוכלו בתי המלון להציע לאורחיהם גם נתחי פרימיום איכותיים הכוללים- שייטל, סינטה צ'אך ועוד - שהם נתחים רזים, מנוקרים ומשוישים, ובעלי טעם משובח.
המוצרים כשרים בהשגחה ופיקוחו של הרב זאב ויטמן - רב תנובה והרב ליכטנשטיין נציג הרבנות הראשית לישראל.