רשת קאמרה מקבוצת H4, רשת הצילום והמולטימדיה המובילה בישראל, משיקה בימים אלה ירחון לקוחות חדש בשם קאמרה, בהשקעה של כ-1,200,000 שקלים.
הירחון החדש כולל 32 עמודים ומציג את המותגים המובילים בתחומי הצילום, המיחשוב, המולטימדיה וה-GPS, לצד טיפים ומבצעים ללקוחות הרשת. החוברת תצורף לעיתונים בתפוצה של כ-500,000 עותקים והיא ממשיכה את מהלך המיתוג מחדש שעוברת הרשת, באמצעות משרד הפרסום הילה ושות'.
לדברי רוני חכם, מנכ"ל רשת קאמרה: "החלטנו להוציא לאור מגזין ראשון מסוגו כדוגמת החוברות שמפיקות רשתות השיווק הריטל, כדי להעניק לצרכנים את המותגים הטובים ביותר במחירים האטרקטיביים ביותר. זהו שלב נוסף בתחרות של קאמרה מול רשתות השיווק וממשיך את מיצובה של קאמרה כרשת המשתלמת והאטרקטיבית ביותר לרכישת מצלמות וציוד מולטימדיה".
רשת קאמרה מייבאת ומשווקת מותגים מובילים בתחום המצלמות הדיגיטליות ואביזרי מולטימדיה, אותם היא משווקת באמצעות רשת חנויות שבבעלותה בפריסת ארצית רחבה וכן באמצעות אתר Camera.co.il.
הרשת מציעה מגוון רחב של מותגים ומוצרים בתחום המצלמות הדיגיטליות, כרטיסי זיכרון, מחשבים ניידים, מחשבי כף יד, מצלמות ווידאו, עדשות, סוללות נטענות, נגני MP3, טלפונים דיגיטליים, מכשירי GPS, אביזרי נלווים ועוד.