"אפדייט תקשורת שיווקית", משרד יחסי הציבור של תום וגנר, קיבל את תקציב יחסי הציבור של טנגו, חברת בת של כלל ביטוח המשקיעה כספים ומספקת ייעוץ ארגוני ושיווקי לסוכני ביטוח.
מדובר בתקציב השני של "אפדייט" החודש, בנוסף לתקציב קבוצת הרכב קל אוטו. "אסטרטגית יחסי הציבור של טנגו תכלול חשיפה למיזם עצמו, שהוא מיזם ייחודי שאין שני לו בארץ או בחו"ל. בנוסף לכלי יח"צ מסורתיים, יכלול תקציב טנגו גם אלמנטים של פנייה ישירה לסוכני ביטוח. " אומר תום וגנר, מנכ"ל אפדייט תקשורת שיווקית.