חברת ביקורופא, החברה הפרטית המובילה בשירותי רפואה ראשונית ודחופה, עולה השבוע בקמפיין טלוויזיה עם ג.יפית בערוצים 2 ו- 10, שיימשך כשלושה שבועות, בעלות של 2 מיליון ש"ח.
המסר העיקרי בקמפיין הוא רשת מרפאות המעניקה טיפול רפואי דחוף: זמין, נוח, איכותי, ללא קביעת תור וקרוב לבית.
הבחירה ב-ג.יפית להוביל את הגל השני של פרסום הרשת נעשתה לאור תפיסתה של יפית בעיני הציבור כסמכות צרכנית וכאוטוריטה בכל הנוגע לשירותים ומוצרים איכותיים לקהל הרחב במגוון תחומים ולאחר שבדקה את השרות הרפואי בחברת ביקורופא על עצמה באמצעות קבלת טיפול ובאמצעות לקוחות סמויים.
בסרט מנהלת יפית דיאלוג עם דמות הרופא במרפאת ביקורופא, והוא למעשה המשך לקמפיין פרסומי רחב היקף שעלה בתקופת חגי תשרי ומטרתו לבסס את חברת ביקורופא והגישה הרפואית החדשנית שלWALK IN CLINICS אותה מובילה ביקורופא בארץ.
חברת ביקורופא היא החברה הפרטית המובילה בישראל בשירותי רפואה ראשונית ודחופה ומנהלת 32 מרפאות בפריסה ארצית. החברה מפעילה גם שירות רופא עד הבית ומוקד טלפוני 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, במספר 6101- . ביקורופא מעניקה גם שירותי רפואה ראשונית לחיילי צה"ל ברחבי הארץ ומחליפה את השירות שניתן עד כה במרפאות קצין העיר.
ביקורופא הוקמה בשנת 1993, יו"ר החברה הוא משה וקסלר והיא נמצאת בבעלות חברת האחזקות IEL.