חברת Dell ישראל, מעלה קמפיין משולב לשוק ה-SMB (עסקים קטנים ובינוניים) ולשוק הביתי, להשקת סדרת המחשבים הצבעונית מדגם Inspiron למשתמש הביתי וסדרת ה-XPS לגיימרים ומקצוענים, בעיצוב חדש ומרהיב.
עוד תוצג במסגרת הקמפיין סדרת ה-Vostro החדשה שהושקה בארץ לפני מספר חודשים למגזר בתי העסק הקטנים והבינוניים.
הקמפיין, תחת הכותרת "מה הצבע שלך?" הופק באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער ויעלה באמצעות שילוט חוצות בדרך נמיר כחסויות לתוכניות טלוויזיה ובמודעות בעיתונות בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים.
לדברי שלומי קוארטלר, מנהל השיווק של Dell בישראל: "לפני מספר חודשים Dell הובילה בישראל שינוי מקיף באסטרטגיית השיווק שלה, וזאת כתוצאה משינוי באסטרטגיית השיווק העולמית של החברה. במסגרת שינוי זה החברה שמה דגש על מגזרי השוק השונים ופועלת להתאים להם מוצרים מותאמים אישית. הקמפיין הנוכחי הינו בהמשך לקמפיין השיווקי החדש של החברה בעולם, המיועד לצרכנים - "Yours is Here". הקמפיין הצבעוני ושובה העין מבטיח ללקוחות כי Dell מספקת מכשירים מותאמים אישית המאפשרים ליהנות מחוויה דיגיטאלית איכותית, בכל מקום בעולם".
הקמפיין לתחום ה-SMB יעלה באמצעות עיטוף חיצוני לעיתון והוא מתמקד בסדרת ה-Vostro החדשה, אשר נועדה להפחית עבור בתי עסק קטנים ובינוניים את העלות, הזמן והמורכבות, המתלווים לניהול מערכות מידע. משפחת המוצרים כוללת מחשבים ניידים ושולחניים, המיועדים באופן ספציפי לעסקים קטנים וכוללים כלי ניהול בסיסיים וקלים לשימוש וחומרה עשירה המבוססת על הטכנולוגיה העדכנית ביותר.