|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

דיאט קוקה קולה בקמפיין חדש

- הודעה מטעם קוקה קולה
04/02/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: גדי ויטנר  |    |  יפה אפרתי יח"צ

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ יוצאת בקמפיין חורף חדש למותג דיאט קוקה קולה תחת הקונספט: Do what feels good in the winter. הקמפיין בהשקעה של 5 מיליון שקלים.

לראשונה בישראל מהדורה עונתית של דיאט קוקה קולה:
במסגרת הפעילות ולראשונה בישראל, יוצא דיאט קוקה קולה במהדורה עונתית, מיוחדת ומוגבלת של בקבוקים( 350 מ"ל) בעיצוב חורפי ובהשראת הקמפיין. הבקבוק עוצב על-ידי המעצב יובל קרטא, ששילב קולאז' עשיר של טיפים וסיטואציות הממחישים את הרגעים המיוחדים בשגרה החורפית שלנו והופכים את החורף לחוויה נעימה,ייחודית ומרגשת: להריח פרח, לרקוד בגשם, להתאהב, לשמוע מוזיקה, להישאר בבית עם מי שאוהבים, להרגיש את הרוח ולהתכרבל בפוך המפנק ועוד.קרטא עשה שימוש בשפה גראפית ייחודית המאפשרת איורים על גבי בקבוק.
עשרות קריקטוריסטים יציירו את העוברים והשבים בכל רחבי הארץ:

הקמפיין ילווה בפעילות שטח ייחודית ברוח פריזאית בהשראת ה- Monmarte במהלך חודש פברואר.לראשונה בישראל יתפרשו עשרות קריקטוריסטים ומאיירים, בראשותו של המנהל האומנותי של הפרויקט הקריקטוריסט ניסים חזקיהו, ויציירו את העוברים ושבים בסיטואציות חורפיות נעימות ומפנקות על-פי בחירתם(ארוחה רומנטית,ריקוד בגשם,התכרבלות מול הטלוויזיה וכו'). האיורים יוענקו מתנה(חינם אין כסף) לאנשים שצוירו עם בקבוק דיאט קוקה-קולה מעוצב.

קמפיין אינטרנט וטלוויזיה ברוח חורפית תוססת:

כמו כן, יעלה המותג עם פעילות אינטרנט ייחודית במסגרתה יוזמנו הגולשים לערוך סרטון חורפי ויראלי עם מסר אישי. הסרטונים הופקו בסגנון home made המאפשר לגולשים לשלוח אותם כסרטים שצולמו כביכול על ידם במצלמה ביתית. המסר האישי ייכתב באמצעות "האצבע" על גבי חלון מראה מכוסה באדים. את הסרטון יוכלו הגולשים להפיץ לכל נמען שיחפצו ואף להטמיע אותו ברשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק ומייספייס. כתובת האתר: dowhatfeelsgood.co.il.

קמפיין הטלוויזיה שיעלה בראשית פברואר מורכב מסיטואציות חורפיות ההופכות את החורף לחוויה נעימה, ייחודית ומרגשת, כאשר המותג דיאט קוקה-קולה מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה. הסרטון מלווה בקריינות של ריצ'ארד גרין, שחקן הוליוודי מצליח אשר הופיע בעשרות סרטים ובהם מולהולנד דרייב מאת דיוויד לינץ.

תאריך:  04/02/2008   |   עודכן:  04/02/2008
גדי ויטנר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ג. יפית מעלה בימים אלו קמפיין נוסף לתכשיר הדגל "GOLD LABEL" המיוצר בגרמניה על-ידי חברת "LIQUI MOLY". התכשיר חיוני למען איכות הסביבה, ומשווק על-ידי חברת פרומט המתמחה בייבוא מוצרי צריכה לרכב ומפיצה שמנים, תוספים ומוצרי טיפוח לרכב. התכשיר, מסייע בבדיקת זיהום אוויר בטסט השנתי, מגביר את הספק המנוע וחוסך בצריכת הדלק, כל זאת במוצר אחד בלבד הניתן לשימוש קל ויעיל.
04/02/2008  |  עמיחי בהרב  |   הודעות כלליות
בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב, ירושלים יוצאת בקמפיין חדש לרגל ההרשמה לשנת הלימודים תשס"ט תחת הסלוגן "לך. תדע. בצלאל". הקמפיין יכלול שילוט חוצות ברחבי הארץ. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי.
יורוקום, נציגת Nokia בישראל, עלתה בקמפיין אינטראקטיבי ל-Nokia 6500 סלייד החדש והייחודי. הקמפיין, באמצעות arc אינטראקטיב, בהיקף של כ-80,000 דולר, עלה תחת הסיסמה "חיים או עבודה - למה לא לחבר ביניהם?"
04/02/2008  |  רונן הלל  |   הודעות כלליות
חברת דגני הבוקר קלוגס עולה לראשונה בקמפיין חסויות ענק, התומך במותג העל קלוגס ובכול שאר מותגי החברה, בהשקעה כוללת של מיליון וחצי דולר.
04/02/2008  |  טל דקל  |   הודעות כלליות
הגרנד קניון בחיפה, מקבוצת רשת קניוני ישראל, מקיים את מכירות סוף העונה, תחת השם stop sale (סטופ סייל), במסגרתו יינתנו עד 90% הנחה על קולקציית החורף של המותגים המובילים בקניון. ה-stop sale יתקיים בגרנד קניון בין התאריכים ה- 12.2.08-14.2.08.
04/02/2008  |  קרן לב  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
מנחם רהט
מנחם רהט
הגאון היהודי בסדר גודל בלתי נתפס, שזכרו הלך ונשתכח מאז פטירתו, אשר חי ומת תחת מעטה סמיך של מסתורין, חוזר בימים אלה למודעות הציבור בזכות שני מפעלי מחקר וזכרון שנחשפים עכשיו: ספר חדש...
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il