קניון שבעת הכוכבים בהרצליה משקיע כ-200,000 שקל באירוע "שוקוLOVE" - פסטיבל שוקולד לכל המשפחה. האירוע יימשך שלושה ימים רצופים, מ-7 עד 9 בפברואר (חמישי עד שבת), ויארח נבחרת של שוקולטיירים וקונדיטורים מכל רחבי הארץ שיציגו יצירות שוקולדיות מכל הסוגים: טראפלים, פרלינים, פטיפורים, ליקרים, סוכריות, קינוחים, פונדו, זרים ואפילו פסלים. כמו כן יתקיימו במסגרת הפסטיבל פעילויות תוכן מיוחדות לילדים בסימן שוקולד.
האירוע מלווה בקמפיין פרסומי הכולל דיוור ישיר של תלי-דלת ל-110,000 בתי אב בכל אזור השרון ובשכונות הצפוניות של תל אביב וכן מודעות בעיתונים הארציים ובמקומוני השרון. קמפיין באמצעות משרד הפרסום בריקמן.
הדס למדן, סמנכ"ל שיווק קניון שבעת הכוכבים: "הפסטיבל הוא חוליה נוספת בשרשרת של פסטיבלים קולינריים המתקיימים בקניון באופן מסורתי ופונים למבוגרים וילדים כאחד. פסטיבלים אלה הם חלק אינטגרלי מסל פעילויות התוכן המוצע למבקרים ללא תשלום, במטרה להעשיר את חוויית הבילוי בקניון. פסטיבל השוקולד, הנערך כמדי שנה בתפר שבין יום המשפחה לחג האהבה, חושף את הציבור בכל פעם לפנים חדשות בענף שוקולד הגורמה בישראל וממשיך את החתירה המתמדת שלנו לגיוון ולחדשנות בפעילויות המוצעות לכל הגילאים."