רשת האופנה Twentyfourseven תמשיך עונה שניה עם הסופר מודל הישראלית לירז דרור, אשר תככב במסע הפרסום של המותג לאביב קיץ 2008. הקמפיין ייערך באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. מסע הפרסום יצולם בסימן Road Trip אמריקני טיפוסי.
לדברי רון קאהן, המעצב הראשי של twentyfourseven: "נושא הפרסום של המותג, הקיץ הקרוב נהגה מתוך הרעיון של Twentyfourseven, העוסק באופנה על פני 24 שעות היממה. הקמפיין יציג מסע דרכים של שלוש חברות, בוואן פולסוואגן משנות השישים, המטיילות יום שלם - מהזריחה ועד שעות הלילה המאוחרות."
בין חוויותיהן של שלוש החברות: תיקון נשי בהחלט של פנצ'ר בשטח, שטיפת הוואן, היקלעות לא מתוכננת לחתונה גרוזינית, ועשרות חוויות אחרות - כשבין לבין מחליפות הבנות בגדים באוטו ומשנות את הופעתן לפי שעות היממה והסיטואציות בהן הן נמצאות.
עוד מסר קאהן כי: "לירז דרור נבחרה כדוגמנית הבית של המותג עם השקתו בישראל, לפני כחצי שנה. לאחרונה נבחרה להמשיך ולהוביל את קמפיין אביב קיץ 2008 בשל היותה דוגמנית עדכנית, רלוונטית, צעירה, מצליחה ונחשבת למובילת קמפיינים בינלאומיים. לצידה של דרור יככבו בקמפיין גם הדוגמניות ולריה ג'פנובה וטניה קרביץ."