חברת טלראן תקשורת, יבואנית ומשווקת מגוון מוצרי ומותגי אלקטרוניקה בידורית, מחשבים ומוצרי חשמל לבנים, לצד שיווק מגוון מוצרים לחברות המספקות שירותי תקשורת, רכשה את הזיכיון לשיווק והפצת מותג היוקרה טלסה בישראל, כולל מתן שירות ללקוחות.
משרד הפרסום הילה ושות' קיבל את תקציב הפרסום של טלסה בהיקף של כ-3 מיליון שקלים ויעלה בימים הקרובים בקמפיין חדש למוצרי טלסה - מדיחי כלים, מכונות כביסה ומייבשי כביסה. הקמפיין, בהשקעה של כ-1.2 מיליון שקלים, יעלה בתחנות הרדיו, על גבי שלטי חוצות ובאתרי האינטרנט, תחת הסיסמה: "טלסה זה קצת כמו לחיות בשבדיה".
לדברי חיים מטרסו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טלראן תקשורת: "טלסה הינו מותג יוקרתי מוכר וידוע בארץ ובאירופה, אשר בשנים האחרונות לא שווק בארץ. מוצרי טלסה מזוהים כמוצרי פרימיום משבדיה איכותיים ועמידים לאורך שנים. לאחר מו"מ ארוך עם חברת ASKO השבדית, רכשנו את זכויות השיווק וההפצה של המותג בארץ ובנוסף רכשנו את ייצור מותג בשבדיה."